Gå til innhold

Brukere av DOL


Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Anbefalte innlegg

Gjest Lavransdatter

Jada, jeg vet navnet ditt, hvordan du ser ut, sivilstatus, interesser osv. Men jeg har ingen interesse av å oute deg.

Jeg har tilgode å oute noen her inne bortsett fra meg selv.

Men jeg føler nesten at du ber om å bli outet slik at du kan skrike enda høyere. Tror du at dolere er dummere enn andre og at vi ikke skjønner hvilket nick som er "ditt". Du har skrevet altfor mye her inne til å være anonym.

Du må ha store problemer. Aggresjonen som lyser ut av innlegget ditt er helt merkelig. Les innlegget ditt engang til, trekk pusten dypt og slutt så med dette tullet overfor noen du ikke kjenner i det hele tatt og ikke har noenting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    25

  • Dorthe

    10

  • ShitDiddelyDo

    6

  • IngenLurerDenneGutten

    6

Hva snakker du om? Hvis du forveksler meg med noen så forstår jeg det,men jeg vet ikke hvor du vil. Jeg skrev siste helg at jeg var trøtt av å jobbe mye, men siden svarte jeg noen dagen etter at jeg var superfornøyd med livet siden jeg hadde fått et bra tilbud. Det gjaldt ikke jobb, men jeg har hatt samme jobben i mange år. Synes egentlig at du burde tenke deg om før du anbefaler en eller annen du ikke hvet hvem er å søke hjelp.

Siden du må ha det inn med teskje:

Folket her tror du er en person tidligere kalt Bebba.

Hvis ikke jeg er helt på bærtur, men du ligner i hvert fall veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du godt gjøre, men jeg foretrekker å holde dol for meg selv. Ville aldri finne på å fortelle venner at jeg er her, og har aldri møtt noen og kommer ikke til å avtale møter med noen dolere.

Neivel. Det er ingen som tvinger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva du vil frem til, eller hva for noen råd du gir. Du antyder noe du ikke går nærmere innpå.

Hun gir deg råd om at dersom du ikke vil bli gjenkjent, så bør du ikke bare skifte nick men også forandre litt på skrivestilen. Ellers er det lett å kjenne igjen en person som skriver under nick for anledningen, fordi en kjenner igjen skrivestilen.

Det var et hyggelig råd Dorthe ga deg. Hvorfor reagerer du så surt?

Det er ingen som tvinger deg til verken å møte noen eller å ikke forandre nick, men det må da gå an å gi et velmenende råd uten at du tar det ille opp. Spesielt siden du er så veldig opptatt av at du skal være anonym. Da kan det jo være ok å få tips til hva som kan gjøre deg mer anonym, når du ikke er klar over at skrivestil kan være avslørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du må ha det inn med teskje:

Folket her tror du er en person tidligere kalt Bebba.

Hvis ikke jeg er helt på bærtur, men du ligner i hvert fall veldig.

Det stemmer nok det.

Ganske lett å kjenne henne igjen, bare så rart hun ikke ser det selv. Eller, kanskje ikke. Det var jo det samme som skjedde forrige gang det ble rabalder med bebba, også.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha store problemer. Aggresjonen som lyser ut av innlegget ditt er helt merkelig. Les innlegget ditt engang til, trekk pusten dypt og slutt så med dette tullet overfor noen du ikke kjenner i det hele tatt og ikke har noenting med.

Siden vi har drukket kaffe sammen kan jeg vel si at jeg kjenner deg litt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavransdatter

Siden vi har drukket kaffe sammen kan jeg vel si at jeg kjenner deg litt :o)

Håper du kan finne deg noen hobbier snart. det er ikke sunt å leve inn i en datamaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Siden du må ha det inn med teskje:

Folket her tror du er en person tidligere kalt Bebba.

Hvis ikke jeg er helt på bærtur, men du ligner i hvert fall veldig.

;) ja det er greit å ligne på noen. Du gjorde denne tråden forståelig for meg. Tror at hun som startet tråden har mye rett i det som hun skriver. Har ikke dolere et liv, siden de blir så opphengte i nickene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Siden du må ha det inn med teskje:

Folket her tror du er en person tidligere kalt Bebba.

Hvis ikke jeg er helt på bærtur, men du ligner i hvert fall veldig.

He he.

Da slapp ihvertfall jeg å oute henne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen av oss...

;) ja det er greit å ligne på noen. Du gjorde denne tråden forståelig for meg. Tror at hun som startet tråden har mye rett i det som hun skriver. Har ikke dolere et liv, siden de blir så opphengte i nickene?

Hei tullkjerring;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shizzzzzofren

;) ja det er greit å ligne på noen. Du gjorde denne tråden forståelig for meg. Tror at hun som startet tråden har mye rett i det som hun skriver. Har ikke dolere et liv, siden de blir så opphengte i nickene?

Og du er kansje den som svarer deg selv? så jævla enig, og så jævla lik skrivemåte;o)

Hehe-skulle ikke forundre meg om du hadde to forskjellige brukeradresser smartis :D

Mange som har det moro med å tulle her tror jeg.Så ei som herja aktivt inne på Samliv som spørrer og svarer til seg sjøl en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Håper du kan finne deg noen hobbier snart. det er ikke sunt å leve inn i en datamaskin.

Og det gjør ikke du?

Ho ho ho, dette var dagens.

*Tørker lattertårer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shizzzzzofren

Det stemmer nok det.

Ganske lett å kjenne henne igjen, bare så rart hun ikke ser det selv. Eller, kanskje ikke. Det var jo det samme som skjedde forrige gang det ble rabalder med bebba, også.

;)

Kansje det er deg *Pling*

(tulla):P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) ja det er greit å ligne på noen. Du gjorde denne tråden forståelig for meg. Tror at hun som startet tråden har mye rett i det som hun skriver. Har ikke dolere et liv, siden de blir så opphengte i nickene?

Jeg tror de av dolerne som ikke diskutere med seg selv, støtter seg selv, tar helt av når noen skriver noe til dem, går fullstendig ut av sine gode skinn hva normal anstendighet angår og blotter sine syke sinn gang på gang uten å forstå det selv, har liv som de fleste andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.

Da slapp ihvertfall jeg å oute henne;)

Hehe, dama er jo like enkel å kjenne igjen som Ulv.

Utrolig at ikke noen kobler de to sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hehe, dama er jo like enkel å kjenne igjen som Ulv.

Utrolig at ikke noen kobler de to sammen. :)

Jeg kjenner igjen bare hun her;)

Ulven har jeg bare hørt om, men ikke bitt meg merke i.

Er det han som var Ulv i Fårikål eller noe sånt, for noen år siden?

Jeg la ikke merke til så mye av det han skrev den gangen. Mulig jeg ikke var her hyppig nok da.

Men jeg skjønner at det må være en skrulling det også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Jeg kjenner igjen bare hun her;)

Ulven har jeg bare hørt om, men ikke bitt meg merke i.

Er det han som var Ulv i Fårikål eller noe sånt, for noen år siden?

Jeg la ikke merke til så mye av det han skrev den gangen. Mulig jeg ikke var her hyppig nok da.

Men jeg skjønner at det må være en skrulling det også;)

Jeg husker Ulv I Fårikål, og tror ikke at han eide hytte på fjellet, fritidsbolig i utlandet, flere biler og boliger som noen av de andre her. Vet ikke om han har funnet lykken, det spørs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de av dolerne som ikke diskutere med seg selv, støtter seg selv, tar helt av når noen skriver noe til dem, går fullstendig ut av sine gode skinn hva normal anstendighet angår og blotter sine syke sinn gang på gang uten å forstå det selv, har liv som de fleste andre.

*flire*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...