Gå til innhold

Brukere av DOL


Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Jeg treffer mange koselige mennesker, men dol er anonymt for meg. Jeg vil skrive anonymt og ikke begynne å legge mye ut om meg og mine, og plutselig vet alle hvem jeg er.

Jeg sier ikke noe mer her enn hva jeg sier til mine venner, så for meg er det ingen problem.

Skriver du så mye hemmelig her da eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    25

  • Dorthe

    10

  • ShitDiddelyDo

    6

  • IngenLurerDenneGutten

    6

Jeg har ikke møtt noen fra DOL i RL men synes det er en flott gjeng av oppegående mennesker som er dønn seriøse når det trengs + at de av og til får meg til å dette av stolen av latter:-)

Jeg liker DOL kjempemasse, men har jo selvfølgelig venner og et liv utenfor internett, og det har de andre brukerne også.. skjønner liksom ikke problematikken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke internett på jobb, og jeg ville dessuten ikke hatt tid til å være på dol der... Jeg er på dol når jeg er hjemme. Jeg studerer via internettet, så av og til er det fint med en pause. Da gjør jeg husarbeid eller leser på nettet (aviser, e-post, dol). Det at jeg er innom her av og til betyr ikke at jeg sitter ved pc'en hele dagen!

...nei det hender jo du er på dildo-partyer og sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det ille opp, det var ikke meningen å fornærme noen altså. Jeg har bare undret meg over dette disse dagene jeg har vært her. Og jeg syns det er bra hvis noen som kanskje har vanskelig for å få kontakt med andre finner noen her å "snakke" med. Men det erstatter jo ikke virkelige mennesker.

Vi er da virkelige mennesker så vidt jeg vet - hehe. *klyper i armen - AU!* - jovisst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært et år i barselpermisjon, og jobber foreløpig bare litt nå og da. Samtidig er ungen begynt i barhehage, så jeg har litt tid for meg selv før jobbinga starter for fullt. I neste uke, faktisk..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist jeg!! Selv kjeder jeg meg nå som jeg sitter hjemme, uten jobb, og med hele omgangskretsen på sine respektive jobber...

Dette er jo ikke det virkelige liv, syns det er rart at folk ikke ønsker å leve ute i samfunnet!

En bok er heller ikke det virkelige liv? - hva er det virkelige liv? - lukta på blommorna? .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest særlig!

Nei. Jeg har ikke det du kanskje vil kalle et liv. Har angst og problemer med å ta del i det "vanlige" samfunnet. Syns det er deilig å kunne slappe litt av og vise den siden av meg selv jeg egentlig ønsker at alle andre IRL kunne sett den også. "Samfunnet" her inne er kjempefint og jeg trives masse.

Men tusen takk for sparket i magen! Fint å vite at du er her bare fordi du er forhindret fra å gjøre noe annet. Noe bedre. Et liv. Jeg unner deg det! For all del, vi som ikke har det har vel oss sjøl å takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! den må du lenger ut på landet med! Det er en dildo!

Flisa, det er en mikrofon!

Vi måtte jo ha den når vi sang med på "Tigergutt". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe liv utenom dol. Hvis jeg en sjelden gang går ut har jeg en liten bærbar pc med meg så jeg alltid kan være på dol.

Husker en gang så ble jeg ut på byen (sammen med noen faste dolere sef.) Da var jeg uten dol i minst 5 timer! Gjett hvem som sprang fort hjem får å sjekke 100 nyeste!!

*Hyyyyl* *Iiiiik*

Ja, vi hadde jo alle med oss bærbare, sånn at vi kunne være oppdatert hele tiden, også mens vi var på byn ;)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ja, vi hadde jo alle med oss bærbare, sånn at vi kunne være oppdatert hele tiden, også mens vi var på byn ;)

*LOL*

;)

Husker du ikke at jeg ble så full at jeg glemte å ta med nytt batteri? Jeg satt jo med flatt batteri omtrent hele kvelden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

Husker du ikke at jeg ble så full at jeg glemte å ta med nytt batteri? Jeg satt jo med flatt batteri omtrent hele kvelden :(

Åja, det var derfor du var litt trist den kvelden. Måtte dele pc med oss andre, og kunne ikke svare på innlegg så fort som du egentlig ville. ;)

hehe

Neste gang vi går ut må du ta med et ekstra batteri!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har ikke det du kanskje vil kalle et liv. Har angst og problemer med å ta del i det "vanlige" samfunnet. Syns det er deilig å kunne slappe litt av og vise den siden av meg selv jeg egentlig ønsker at alle andre IRL kunne sett den også. "Samfunnet" her inne er kjempefint og jeg trives masse.

Men tusen takk for sparket i magen! Fint å vite at du er her bare fordi du er forhindret fra å gjøre noe annet. Noe bedre. Et liv. Jeg unner deg det! For all del, vi som ikke har det har vel oss sjøl å takke.

Heisann, har angst selv, så jeg vet hva du snakker om:-)

La denne personen glede seg over jobb og "normalt" liv.. som ikke er mer normalt enn andres:-)

Kos deg her du,som de fleste av oss andre gjør:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest særlig!

Heisann, har angst selv, så jeg vet hva du snakker om:-)

La denne personen glede seg over jobb og "normalt" liv.. som ikke er mer normalt enn andres:-)

Kos deg her du,som de fleste av oss andre gjør:-)

Hvis hun syns det er så forbanna tragisk å være "her" så kan hun vel surfe på steder der vanlige mennesker i det vanlige samfunnet er? Oppdatere seg på vanlige ting og vanlige emner. Alt som har med livet å gjøre som vi tydeligvis ikke har noen del i/av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Åja, det var derfor du var litt trist den kvelden. Måtte dele pc med oss andre, og kunne ikke svare på innlegg så fort som du egentlig ville. ;)

hehe

Neste gang vi går ut må du ta med et ekstra batteri!

*LOL*

He he.. JA!

Vurderer om jeg skal ta med en bærbar ekstra også..Bare sånn i tilfelle det skjer noe med den ene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun syns det er så forbanna tragisk å være "her" så kan hun vel surfe på steder der vanlige mennesker i det vanlige samfunnet er? Oppdatere seg på vanlige ting og vanlige emner. Alt som har med livet å gjøre som vi tydeligvis ikke har noen del i/av.

Synes vel mest synd på henne som ikke kan se noe annet enn et skille mellom dol og rl...

Det er faktisk mulig å ha begge deler:-) kos deg du, med det livet du har, flott du finner lyspunkter, det er viktig:-) men selvfølgelig håper jeg angsten din vil bli mindre merkbar etterhvert, ingen ønsker det i livet sitt... men det føles godt når noe engasjerer/gleder, samme hva:-)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvis hun syns det er så forbanna tragisk å være "her" så kan hun vel surfe på steder der vanlige mennesker i det vanlige samfunnet er? Oppdatere seg på vanlige ting og vanlige emner. Alt som har med livet å gjøre som vi tydeligvis ikke har noen del i/av.

Ikke bry deg om henne. Hun forsøker nok bare å heve seg over oss andre fordi hun selv lever et liv i den dypeste avmakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...