Gå til innhold

Brukere av DOL


Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Det kan du godt gjøre, men jeg foretrekker å holde dol for meg selv. Ville aldri finne på å fortelle venner at jeg er her, og har aldri møtt noen og kommer ikke til å avtale møter med noen dolere.

Fint for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    25

  • Dorthe

    10

  • ShitDiddelyDo

    6

  • IngenLurerDenneGutten

    6

Avslører hva da? Antyder du at jeg bruker dårlig språk? Du har tydeligvis problemer, men de trenger du ikke å gjøre til mine.

Jeg bare påstår at du er lett gjenkjennelig når du skriver, det har ikke noe med dårlig språk å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du godt gjøre, men jeg foretrekker å holde dol for meg selv. Ville aldri finne på å fortelle venner at jeg er her, og har aldri møtt noen og kommer ikke til å avtale møter med noen dolere.

Det er det som er fint med DOL, en kan velge å være anonym eller ikke.

Jeg skjønner deg godt :o)

Men jeg synes det er godt å dele meg med andre og være tilstede.

Godt at andre kan dele seg med meg.

Vi er bare mennesker og vi trenger helt klart hverandre.

Jeg selv skulle gjerne truffet hver eneste en her inne :o)

Jeg bytter aldri nick, men skjønner dem som gjør det.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen av oss...

Det å date menn du møter på internett er noe annet. Jeg mener bare at jeg vil ikke bli kjent med noen her som så begynner å skrive noe om meg uten å huske om jeg har sagt det i RL eller på dol.

Ja, det går mange rykter om deg i RL:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avslører hva da? Antyder du at jeg bruker dårlig språk? Du har tydeligvis problemer, men de trenger du ikke å gjøre til mine.

Jøss, er ikke du norsklærer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... man blir avhengig av Dol, skjønner du, og ser gjerne innom ved hver ledige anledning :)

Jeg studerer på fulltid, og er veldig travelt opptatt på fritida og, men kobler litt av når jeg har tid med maillesing, Dol og litt Msn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavransdatter

Jeg bare påstår at du er lett gjenkjennelig når du skriver, det har ikke noe med dårlig språk å gjøre.

Enten har du store problemer eller så tuller du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel........det var interessant. Betyr det at dere har sett meg i avisene? vet navnet mitt? personnummer? sivilstatus eller noe annet?

Jada, jeg vet navnet ditt, hvordan du ser ut, sivilstatus, interesser osv. Men jeg har ingen interesse av å oute deg.

Jeg har tilgode å oute noen her inne bortsett fra meg selv.

Men jeg føler nesten at du ber om å bli outet slik at du kan skrike enda høyere. Tror du at dolere er dummere enn andre og at vi ikke skjønner hvilket nick som er "ditt". Du har skrevet altfor mye her inne til å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Er du morsom eller?

Ja, synes du ikke det?

Men du er enda morsommere.

Eller egentlig syns jeg vel mest synd på deg. Du bør slutte med dette, og skaffe deg hjelp.Du vikler deg bare inn i masse tulliball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Ja, synes du ikke det?

Men du er enda morsommere.

Eller egentlig syns jeg vel mest synd på deg. Du bør slutte med dette, og skaffe deg hjelp.Du vikler deg bare inn i masse tulliball.

Hva snakker du om? Hvis du forveksler meg med noen så forstår jeg det,men jeg vet ikke hvor du vil. Jeg skrev siste helg at jeg var trøtt av å jobbe mye, men siden svarte jeg noen dagen etter at jeg var superfornøyd med livet siden jeg hadde fått et bra tilbud. Det gjaldt ikke jobb, men jeg har hatt samme jobben i mange år. Synes egentlig at du burde tenke deg om før du anbefaler en eller annen du ikke hvet hvem er å søke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...