Gå til innhold

Brukere av DOL


Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Anbefalte innlegg

Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Pga sykemelding etter operasjon kjeder jeg nesten vettet av meg, og har surfet mye på nettet de siste 2 ukene. Havna innom DOL og må si jeg har fulgt interessert med.

Ser at det er de samme nick'ene som går igjen hele tida. Hver dag, flere ganger per dag, hele døgnet...uttaler seg om dette og hint...

Si meg, har dere ikke noe liv utenom? HVA gjør dere på jobb? Sitter på DOL hele tida, iallefall mange, mange ganger i løpet av dagen?? Hvordan har dere tid til å svare på innlegg absolutt hele dagen? Har dere ikke andre gjøremål/hobbyer/interesser?? Er dere ikke på besøk eller har besøk selv?

Jeg er kjempeforundra, virker som om dere lever livet deres her inne på internett?

Er nysgjerrig jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    25

  • Dorthe

    10

  • ShitDiddelyDo

    6

  • IngenLurerDenneGutten

    6

Jeg er veldig opp og ned i hvor mye jeg er her. Men nå har jeg vært sykmeldt 3 uker og da blir det mye internett.

Jeg har et liv utenom med venner og familie. Har besøk, får besøk. Har barn. Leker ute, tener og går litt turer i skogen.

På jobb er jeg ikke så ofte på dol. Det må være hvis jeg har spurt om noe og gleder meg til å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg har til tider en jobb hvor det er veldig stille, og da er jeg en del inne på DOL for å slå ihjel litt tid.

Men nå har jeg mye mer å gjøre, så nå rekker jeg stort sett bare et stålent kikk innimellom.

For man blir nemlig litt avhengig av dette, da ser du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldre - småbarn forumet et spesielt aktivt, så jeg tror mange er (som meg) hjemme med barn. Da blir det mye tid som er bundet til hjemmet. Barn under ett år sover også ofte store deler av formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Jepp, jeg lever livet mitt her. Det er så greit så.

Har du ingen venner, eller noen du kan omgås i det virkelige liv? Blir du ikke veldig ensom av dette?

Jeg mener...det finns jo en hel verden der ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mushimulle

Jeg er på "jobb". DOL er et av 13 vinduer på de to skjermene. det gjelder å ha god simulstanevne.

Ingen sjef her :) og trengs ikke heller. Ingen produksjon, ingen penger, ingen jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Har du ingen venner, eller noen du kan omgås i det virkelige liv? Blir du ikke veldig ensom av dette?

Jeg mener...det finns jo en hel verden der ute :-)

Er du bekymret?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Er du bekymret?:)

Syns det er trist jeg!! Selv kjeder jeg meg nå som jeg sitter hjemme, uten jobb, og med hele omgangskretsen på sine respektive jobber...

Dette er jo ikke det virkelige liv, syns det er rart at folk ikke ønsker å leve ute i samfunnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et liv utenfor DOL, med jobb, venner, kjæreste og trening.

Jeg kikker innom her i pauser på jobb eller når jeg er hjemme, men svarer ikke på alt, og følger heller ikke med på alt som skjer her inne.

Når jeg kikker innom dreier det seg stort sett om de samme temaene, israel/palestina, analsex, oralsex, hvordan lage barn, hvordan vaske truser, hvor mye kjønnshår man bør ha (eller helst ikke ha), og hetsing av politikere. Det går mye i det samme, og man går ikke glipp av noe om man er borte fra DOL noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vi noe liv utenom dette da??????

Nei fra spøk til alvor...

Jeg har hjemmekontor, og jobber stort sett fra ungene er levert om morningen til de kommer hjem. Det blir mye sitting foran PC'en, og da havner jeg alltid innom DOL, heldigvis har jeg ingen sjef som bryr seg, jeg jobber i mitt eget tempo og får gjort det jeg må. Reiser en del frem og tilbake også, men da må jeg klare meg uten DOL.

Jeg har venner som jeg besøker og får besøk av, men ikke hele tiden.

Jeg har en kjæreste som bor 50 mil unna, og for øyeblikket er han på jobb i USA, så når barna er i seng om kvelden må jeg holde meg hjemme, venner kommer og går, men ikke hele tiden.

Så når jeg allikevel sitter her om kveldene og det bare er dritt på TV er jo dette god underholdning.

Det går opp og ned, i det siste har jeg vært aktiv her inne, men så er det 4-5 år siden sist.

PCen står på alltid, så når jeg går forbi hender det at jeg titter innom selv om jeg egentlig holder på med noe annet.

Man blir litt hekta på en måte, men det går ikke utover mitt sosiale liv på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Syns det er trist jeg!! Selv kjeder jeg meg nå som jeg sitter hjemme, uten jobb, og med hele omgangskretsen på sine respektive jobber...

Dette er jo ikke det virkelige liv, syns det er rart at folk ikke ønsker å leve ute i samfunnet!

"Selv kjeder jeg meg nå som jeg sitter hjemme, uten jobb"

Kanskje det er nettopp derfor du grubler over dette?

Jeg er i full jobb samt at jeg holder på med aktivitet for ungdommer.

Likevel har jeg tid til å DOLe.

Tid til kona har jeg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har liv og venner og hobbyer og trening og jobb (med god tid til nettet), så dol går naturligvis ikke utover noe som helst.

Men jeg ser mye mindre såpeoperaer nå enn jeg gjorde før Internet ble pop, og jeg klarer å gjøre to ting på engang. F.eks. tygge tyggis og dole, gjøre andre ting på pc-en mens jeg slenger hue innom her, osv.

Dessuten er jeg en jævel til å skrive touch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mushimulle

Jeg har et liv utenfor DOL, med jobb, venner, kjæreste og trening.

Jeg kikker innom her i pauser på jobb eller når jeg er hjemme, men svarer ikke på alt, og følger heller ikke med på alt som skjer her inne.

Når jeg kikker innom dreier det seg stort sett om de samme temaene, israel/palestina, analsex, oralsex, hvordan lage barn, hvordan vaske truser, hvor mye kjønnshår man bør ha (eller helst ikke ha), og hetsing av politikere. Det går mye i det samme, og man går ikke glipp av noe om man er borte fra DOL noen dager.

Men hva går du glipp av når du surfer på DOL?

Et nummer eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er som deg - sykemeldte etter ulike operasjoner hele hurven - sånn er det med den saken! :)

Jeg er ikke sykmeldt, stiller bare opp som moralsk støtte for dere andre....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere '!-o-!'

Går på rehab. Når ungene er borte på dagtid har jeg god tid til å sitte og sløve. Sykdommen min er sånn at når jeg f.eks. gjør husarbeid må jeg ta mange pauser underveis. På en dårlig dag bruker jeg en time på å tømme oppvaskmaskinen. Da er det greit å sløve med litt doling når smertene blir for påtrengende.

Så kommer ungene og ektefelle hjem, og siden vi ikke holder hverandre i handa hele tida slenger jeg innom datamaskinen i ny og ne. Siden du er så bekymret; Jeg har i tillegg venner og familie jeg treffer fast hver uke. Jeg går på kafé, jeg handler inn og gjør vanlige sysler også.

Det jeg IKKE har tid til selv om jeg går på rehab er å føre statistikk over dolere, jeg er ikke SÅ interessert i folk her inne. Men enkelte innlegg interesserer meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette forum i en tid da jeg også var sykmeldt. Det var vinter og lange dager og jeg synes det var koselig å gå inn her å lese litt og få mange tips.

Som uføretrygdet kan nå dagene bli lange, særlig i vinterhalvåret og det er godt å kunne titte innom her, noen småturer i løpet av dagen. Gjør mitt husarbeid, trener og har søsken og annen famlie, også venner nok i virkeligheten. Som sagt, dagen er lang og jeg rekker da alt dette. Om kvelden da mann og barn kommer hjem er jeg mamma og kone, men hender dem er sent hjemme.

Er alltid helt uten internett i to mnd. hver sommer og da synes jeg det er helt greit å gjøre andre ting, viktig med variasjon. Savner ikke DOL og nettet ellers da så føler meg vel ikke helt hekta akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...