Gå til innhold

Brukere av DOL


Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Anbefalte innlegg

Men hva går du glipp av når du surfer på DOL?

Et nummer eller to?

Du mener jeg kunne brukt tiden jeg tilbringer på DOL til å ha sex istedet?

Ja, hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    25

  • Dorthe

    10

  • ShitDiddelyDo

    6

  • IngenLurerDenneGutten

    6

Har du ingen venner, eller noen du kan omgås i det virkelige liv? Blir du ikke veldig ensom av dette?

Jeg mener...det finns jo en hel verden der ute :-)

Ensom nei? Her er jo masse venner. Tenk så ensom det ville vært uten DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg kunne brukt tiden jeg tilbringer på DOL til å ha sex istedet?

Ja, hvorfor ikke.

Hadde det vært et alternativ så hadde jeg foretrukket sex'en, men når han er 50 mil unna går jo ikke alltid det, jeg tar jo ikke hva som helst heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært et alternativ så hadde jeg foretrukket sex'en, men når han er 50 mil unna går jo ikke alltid det, jeg tar jo ikke hva som helst heller.....

He he, nettop. Det er ikke alltid man har anledning til å ha sex, nei.

Men hadde typen forsøkt å forføre meg mens jeg satt på DOL, hadde jeg nok forlatt DOL temmelig fort og konsentrert meg om ham istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mushimulle

Hadde det vært et alternativ så hadde jeg foretrukket sex'en, men når han er 50 mil unna går jo ikke alltid det, jeg tar jo ikke hva som helst heller.....

Manpower-vikar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært et alternativ så hadde jeg foretrukket sex'en, men når han er 50 mil unna går jo ikke alltid det, jeg tar jo ikke hva som helst heller.....

Har du ikke hørt om web-kamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha det bare virker sånn, vet du. ;)

Jeg har et liv utenom dol også, jobber, har familie og venner og gjør masse forskjellig utenom dol.

jeg skriver fort, og derfor kan jeg svare på en del innlegg på relativt kort tid. Dessuten lar jeg dol gjerne stå på når jeg er hjemme, så titter jeg innom innimellom og ser om det er noe nytt å svare på (eller spørre om, hehe).

Innimellom doling hender det ofte at jeg både vasker gulv ,bad, setter på klesvask og henger opp klær, drar og handler, henter barn, ser på tv, er sammen med familien osv osv

Er nok ikke på dol hele dagen, selv om det kanskje virker sånn ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mushimulle

Har du ikke hørt om web-kamera?

Jeg har det, og nå må jeg sminke meg og strigle håret før jeg snkker med noen. Kle på meg må jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 89% hjemmeværende husmor (11% stilling ute) med bredbånd, og da kan man "ta en runde" på DOL mellom gjøremålene for å bli oppdatert.

Når i tillegg mannen min reiser mye og jeg sitter mye alene på kveldene er det faktisk ganske mye selskap i DOL.

Jeg bruker DOL som avslapping, underholdning, selskap og orakel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavransdatter

Det er sikkert forskjellige grunner til at vi er her. Jeg fant dol da jeg var sykemeldt og er en del her i perioder. Nå f.eks. sitter jeg på jobb og har ingenting å gjøre. Det er mange uføretrygdede her, og også mange hjemmeværende småbarnsmødre. Jeg er enig med deg i at det blir trist hvis noen går til de grader inn i det som skjer her på dol at det begynner å bli en viktig del av livet.

Jeg kunne ikke tenkt meg å snakke om nickene på dol i RL på samme måte som venninner eller kollegaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Dessuten kan man bli kjent med mange koselig folk på dol. :)

Har allerede truffet noen dolere, og skal snart treffe enda flere. :)

Det kunne jeg aldri tenkt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 89% hjemmeværende husmor (11% stilling ute) med bredbånd, og da kan man "ta en runde" på DOL mellom gjøremålene for å bli oppdatert.

Når i tillegg mannen min reiser mye og jeg sitter mye alene på kveldene er det faktisk ganske mye selskap i DOL.

Jeg bruker DOL som avslapping, underholdning, selskap og orakel :)

Ja, ikke sant Lolanda. Når jeg også sitter alene hvis de andre er borte om kvelden synes jeg det er mye selskap med DOL og internett forøvrig. Sjekker mail og leser nyheter. Ser ikke så mye på TV. Synes det er godt å ha det stille i stua jeg. Allikevel blir det flest besøk her på dagtid, ikke like ofte hver dag, noen dager ingen besøk. Hender jeg er på tur hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant Lolanda. Når jeg også sitter alene hvis de andre er borte om kvelden synes jeg det er mye selskap med DOL og internett forøvrig. Sjekker mail og leser nyheter. Ser ikke så mye på TV. Synes det er godt å ha det stille i stua jeg. Allikevel blir det flest besøk her på dagtid, ikke like ofte hver dag, noen dager ingen besøk. Hender jeg er på tur hele dagen.

Etter vi fikk bredbånd og internett på den bærbare, ser jeg nesten ikke på tv lenger :)

Jeg savner det ikke, heller. Det er triveligere å sitte på internett og DOLe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg aldri tenkt meg.

Neivel.

hehe ingen som tvinger deg :)

Selv har jeg bare positive erfaringer med å treffe andre dolere, og har fått et par nye, gode venner av dem jeg har truffet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...