Gå til innhold

Brukere av DOL


Gjest Glad sykemeldinga er over snart...

Anbefalte innlegg

Gjest Lavransdatter

Neivel.

hehe ingen som tvinger deg :)

Selv har jeg bare positive erfaringer med å treffe andre dolere, og har fått et par nye, gode venner av dem jeg har truffet. :)

Det har aldri falt meg inn at noen ville hoppe utav pc'n og tvinge meg;) Men jeg har ikke møtt noen og kommer ikke til å gjøre det. Vil være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    25

  • Dorthe

    10

  • ShitDiddelyDo

    6

  • IngenLurerDenneGutten

    6

Gjest KariKruskakli

For min del skulle jeg noen ganger ønske at jeg hadde ett litt mindre hektisk liv. Så ingen kan si at jeg ikke lever.

Jeg har vært på jobb i dag. Kom tidlig hjem, og satte i gang med vasking.(Nei, jeg har ikke fått somlet meg til å skaffe vaskehjelp enda) Nå i denne stund, skulle jeg bare ha meg 5 minutters pause for å sjekke litt.

Altså jeg er avhengig og kjempenysgjerrig på hva folk skriver og om jeg selv har fått svar. Skulle nesten ønske at jeg hadde greid å venne meg av med dette, fordi det går ut over tv-titting. Føler meg kjempeutenfor når andre snakker om det og det programmet de har sett, mens jeg som vanlig ikke har sett Tv.

Jeg prioriterer bøker da, men det er helst vedlig sent på kvelden.

Jeg er innom korte stunder av gangen. Så gjør jeg andre ting, og så må jeg bare ta en titt igjen. Kjempeavhengig er jeg.

Nå må jeg slå av, hvis jeg skal rekke å få gjort mest mulig før vesla skal hentes hos en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant Lolanda. Når jeg også sitter alene hvis de andre er borte om kvelden synes jeg det er mye selskap med DOL og internett forøvrig. Sjekker mail og leser nyheter. Ser ikke så mye på TV. Synes det er godt å ha det stille i stua jeg. Allikevel blir det flest besøk her på dagtid, ikke like ofte hver dag, noen dager ingen besøk. Hender jeg er på tur hele dagen.

Nettopp, med bredbånd betaler vi jo samme pris uansett hvor mye vi bruker internett.

På TV er det mye dårlig synes jeg. Ikke irriterer jeg noen heller når jeg er alene hjemme og sitter her. Blir da tid til pratestundene med familien allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

"Selv kjeder jeg meg nå som jeg sitter hjemme, uten jobb"

Kanskje det er nettopp derfor du grubler over dette?

Jeg er i full jobb samt at jeg holder på med aktivitet for ungdommer.

Likevel har jeg tid til å DOLe.

Tid til kona har jeg også;)

Går det an å dole og bruke tid på kona samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mushimulle

For min del skulle jeg noen ganger ønske at jeg hadde ett litt mindre hektisk liv. Så ingen kan si at jeg ikke lever.

Jeg har vært på jobb i dag. Kom tidlig hjem, og satte i gang med vasking.(Nei, jeg har ikke fått somlet meg til å skaffe vaskehjelp enda) Nå i denne stund, skulle jeg bare ha meg 5 minutters pause for å sjekke litt.

Altså jeg er avhengig og kjempenysgjerrig på hva folk skriver og om jeg selv har fått svar. Skulle nesten ønske at jeg hadde greid å venne meg av med dette, fordi det går ut over tv-titting. Føler meg kjempeutenfor når andre snakker om det og det programmet de har sett, mens jeg som vanlig ikke har sett Tv.

Jeg prioriterer bøker da, men det er helst vedlig sent på kvelden.

Jeg er innom korte stunder av gangen. Så gjør jeg andre ting, og så må jeg bare ta en titt igjen. Kjempeavhengig er jeg.

Nå må jeg slå av, hvis jeg skal rekke å få gjort mest mulig før vesla skal hentes hos en venninne.

Jeg vet det: du er sykelig nysgjerrig!

:-)

Fins det en spøyte man kan ta mot det tro?

Eller er bare kvinnfolk slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har aldri falt meg inn at noen ville hoppe utav pc'n og tvinge meg;) Men jeg har ikke møtt noen og kommer ikke til å gjøre det. Vil være anonym.

Treffe noen fra nettet ja....!Kom på et treff jeg var på for flere år siden. Det var på en chattekanal (ABC) som jeg synes var seriøs og hyggelig. Som nysykmeldt fant jeg denne. Lenge før jeg fant DOL.

Vi ble en gjeng damer der som diskuterte løst og fast og fant på etter et halvt år at vi skulle ta en julelunsj sammen. Flere hadde mange mil å reise, men de kom og vi var 8 damer som faktisk hadde det veldig hyggelig. Vi følte å kjenne hverandre litt fra før siden vi hadde skrevet så mye på chaten.

Etterhvert forsvant den ene etter den andre, blir vel slik i chatteverden også, man blir metta og lei. Har ikke kontakt med noen av dem nå, men var koselig så lenge det sto på.

Prøvd å titte innom et par chat'er i den senere tid, men gir meg faktisk ikke noe å være der. Mest menn som er ute etter et eventyr der synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, med bredbånd betaler vi jo samme pris uansett hvor mye vi bruker internett.

På TV er det mye dårlig synes jeg. Ikke irriterer jeg noen heller når jeg er alene hjemme og sitter her. Blir da tid til pratestundene med familien allikevel.

Huff kom i litt feil rekkefølge mitt forige innlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Går det an å dole og bruke tid på kona samtidig?

Nei, det blir nok enten eller for mitt vedkommende;)

Men hun er flink til å si fra i god tid om hun trenger meg til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Treffe noen fra nettet ja....!Kom på et treff jeg var på for flere år siden. Det var på en chattekanal (ABC) som jeg synes var seriøs og hyggelig. Som nysykmeldt fant jeg denne. Lenge før jeg fant DOL.

Vi ble en gjeng damer der som diskuterte løst og fast og fant på etter et halvt år at vi skulle ta en julelunsj sammen. Flere hadde mange mil å reise, men de kom og vi var 8 damer som faktisk hadde det veldig hyggelig. Vi følte å kjenne hverandre litt fra før siden vi hadde skrevet så mye på chaten.

Etterhvert forsvant den ene etter den andre, blir vel slik i chatteverden også, man blir metta og lei. Har ikke kontakt med noen av dem nå, men var koselig så lenge det sto på.

Prøvd å titte innom et par chat'er i den senere tid, men gir meg faktisk ikke noe å være der. Mest menn som er ute etter et eventyr der synes jeg.

Det å date menn du møter på internett er noe annet. Jeg mener bare at jeg vil ikke bli kjent med noen her som så begynner å skrive noe om meg uten å huske om jeg har sagt det i RL eller på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Nei, det blir nok enten eller for mitt vedkommende;)

Men hun er flink til å si fra i god tid om hun trenger meg til noe.

Så hun må SI ifra, stakkars;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mushimulle

Så hun må SI ifra, stakkars;)

Kanskje de må legge 5-årsplaner? Nå skal vi seeee.... jeg vil ha 245 nummer i året, hun vil ha 365, snittet av det er.... Litt mere første året litt mindre siste året, litt mindre sommerstid på meg, litt mer vinterstid på...

hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å date menn du møter på internett er noe annet. Jeg mener bare at jeg vil ikke bli kjent med noen her som så begynner å skrive noe om meg uten å huske om jeg har sagt det i RL eller på dol.

Det skjønner jeg veldig godt og er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Så hun må SI ifra, stakkars;)

Oftest på dagtid ja. Men vi har fire barn, de fleste eldre enn deg tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Oftest på dagtid ja. Men vi har fire barn, de fleste eldre enn deg tenker jeg:)

Jeg tviler på at de er så mye eldre enn jeg, men det er en trøst at hun ikke trenger å si ifra når det blir mørkt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavransdatter

Kanskje de må legge 5-årsplaner? Nå skal vi seeee.... jeg vil ha 245 nummer i året, hun vil ha 365, snittet av det er.... Litt mere første året litt mindre siste året, litt mindre sommerstid på meg, litt mer vinterstid på...

hmm..

Vi får trekke fra mørketiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ingen av de "faste" her inne har noe liv. Sånn er det.

Steike...er det spørsmålet det mest intelligente du klarer å rive av deg? Mulig det ikke er så rart at du har vært sykemeldt.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dol oppe på skjermen hele dagen. Er jeg hjemme titter jeg innom støtt og stadig. Ofte holder jeg på med skolearbeid, og sjekker jevnlig 100 nyeste. Det tar jo forøvrig ikke lange tiden å skrive et innlegg.

Ellers har jeg et liv utenom ja, et ganske så hektisk et også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...