Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter skillsmisse har jeg en 17-åring boende hos meg og samvær med en 15-åring hver annen helg. I juni bestilte jeg tur til London. Avreise nærmer seg og mor nekter meg å ta med 15-åringen på tur pga. terrorfrykt. Hva gjør jeg? Reisen er i min samværshelg. Flybiletter og musicalbilletter kan ikke avbestilles. 15-åringen har lyst til å reise. Kan mor nekte?

Gjest skjønner mor godt
Skrevet

Skjønner godt at mor nekter tur til london av alle steder.

Her på jobb snakkes det om en helgetur til london for de ansatte, jeg sa klart i fra at akkurat til london blir ikke jeg med.

Gjest Smilekopp
Skrevet

jeg skjønner moren veldig godt. Hadde ikke tatt noen sjanser selv om det var snakk om tap av penger. Det er for "hett" der borte nå.

Gjest Slapp av
Skrevet

Jeg synes ikke mor kan nekte tenåringen å være med selv om hun er redd for å det skal skje noe.

Det er HENNES frykt det ere snakk om her, ikke hvor farlig det er å oppholde seg i London.

Det er antakeligvis større sjanse for at du råker ut for en trafikkulykke med 15-åringen enn at det skulle skje et terrorangrep akkurat de dagene dere er i London. Og om dere er i London, så er sjansene mikroskopiske for at det skal ramme akkurat dere.

Livet er risikabelt. Du dør garantert av det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi reiste og er vel hjemme igjen. Ungene fornøyd. Mor sur, men heldigvis bare på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...