Reuben Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Etter skillsmisse har jeg en 17-åring boende hos meg og samvær med en 15-åring hver annen helg. I juni bestilte jeg tur til London. Avreise nærmer seg og mor nekter meg å ta med 15-åringen på tur pga. terrorfrykt. Hva gjør jeg? Reisen er i min samværshelg. Flybiletter og musicalbilletter kan ikke avbestilles. 15-åringen har lyst til å reise. Kan mor nekte? 0 Siter
Gjest skjønner mor godt Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Skjønner godt at mor nekter tur til london av alle steder. Her på jobb snakkes det om en helgetur til london for de ansatte, jeg sa klart i fra at akkurat til london blir ikke jeg med. 0 Siter
Gjest Smilekopp Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 jeg skjønner moren veldig godt. Hadde ikke tatt noen sjanser selv om det var snakk om tap av penger. Det er for "hett" der borte nå. 0 Siter
Gjest Slapp av Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg synes ikke mor kan nekte tenåringen å være med selv om hun er redd for å det skal skje noe. Det er HENNES frykt det ere snakk om her, ikke hvor farlig det er å oppholde seg i London. Det er antakeligvis større sjanse for at du råker ut for en trafikkulykke med 15-åringen enn at det skulle skje et terrorangrep akkurat de dagene dere er i London. Og om dere er i London, så er sjansene mikroskopiske for at det skal ramme akkurat dere. Livet er risikabelt. Du dør garantert av det! 0 Siter
Reuben Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Vi reiste og er vel hjemme igjen. Ungene fornøyd. Mor sur, men heldigvis bare på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.