Gå til innhold

andre som har ventet lenge-colombia

Anbefalte innlegg

Hei!Er det flere som har ventet lenge uten å ha fått distrikt? Vi er nå inne i vår 15.ventemåned og føler oss nesten glemt i systemet.Siden vi ikke er kommet lenger enn til godkjenning regner vi med at vi ikke får tildeling før utpå vårparten engang...Selvfølgelig vet vi at det er mye venting i Colombia for tiden, men synes dette begynner å bli vel mye. Har vurdert å skifte land til feks Kina. Har snakket med AF om dette, så nå er vi i tenkeboksen for det. Noen andre utålmodige sjeler eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196495-andre-som-har-ventet-lenge-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi er også inni vår 15.mnd. siden vi sendte papirene til Colombia. Vi har ikke fått distrikt.

Det kan fort skje at vi ikke får tildeling før på nyåret.

Det er vel flere som har fått distrikt og har ventet i mange måneder.

Tiden går fort frem til juleferien i Colombia. Det er svært slitsomt å ikke vite når det kommer tildeling.

Hold ut!

Hilsen.

Vi er også inne i vår 15 ventemåned. Har også dessverre forsøkt å forberede meg på at det enda kan ta lang tid, selv om hodet ikke alltid vil være med på det. Har jo et håp om at det skal skje mye i løpet av høsten. Det er jo vanligvis høsten som er travlest på tildelingsfronten fra Colombia har det sett ut som tidligere. Men det er jo mye som har endret seg i Colombia i det siste året så vi vet jo ikke om det fortsetter å være så tregt.

Kan godt skjønne tanken om å bytte til Kina. Har også feid innom den tanken. Tror likevel at vi vil holde ut i Colombia. Vi får krysse fingrene for at det snart skjer mye!

Lykke til.

Å, jeg skjønner deg så godt! Vi har også hatt saken vår i utlandet i 15 måneder nå, og fikk tildelt distrikt for 5 uker siden. La oss håpe dere er like om hjørnet! Det kan ta flere måneder mellom tildeling av distrikt og barn, også, så vi venter og venter... Blir snart gal, men sånn skal det visst være... Frustrerende og utmattende. Men man må bare tro at det snart skjer noe... Lykke til!!

... venter på godkjenning fra Colombia, vi.

Men, må si jeg har vært inne på tanken ja, ift å bytte land når det går så sakte som det gjør for tida. Tenker at kanskje må vi bytte nå - før det er for seint...

Vil bare si til dere som har kommet så langt i prosessen; Hold ut! - det MÅ være kortere FRAM til nytt familieliv, enn å starte på nytt.. det må det,da! Dere er LIKE VED målet av en laaaang og tung prosess.

MAsse store tolmodighetsklemmer fra meg til dere!

Hold ut!!

Vi har selv ventet i 15,5 mnd, fikk distrikt for 5 uker siden. Og AF sier at de ikke kan spå noe som helst når det gjelder tildeling. Det kan ta uker, det kan ta måneder. Vi må bare vente og se....

Jeg har dager som er tyngre enn tyngst, jeg har dager hvor jeg er optimistisk og høyt oppe. Flest av de første, dessverre.... Men jeg trøster meg med at det er verd all ventingen til slutt. Og målet er i sikte!

Du har ingen garantier for at det vil gå fortere om du sender til Kina. Det tar vel en 6-7 mnd derfra nå, men ingen kan garantere at det fortsetter - Kina har vært oppe i 15 mnd, de også. Og Colombia kan plutselig speede opp igjen :-)

Leser på AF sin side at det kom 10 tildelinger i august. Så får vi håpe at den trenden fortsetter ut året.

Jeg forstår frustrasjonen din, men hold ut!!!

Beste hilsen fra

Annonse

Ja! Vi er flere. Har også ventet 14,5 mnd nå og enda ikke fått distrikt. Frustrerende å gå sånn i uvissa, men vi må jo klare å holde ut. Kan aldri tenke meg at det vil svare seg å bytte land nå.

Er fortsatt optimist innimellom og har tro på en spennende høst.

Klem fra også distriksventende

Mamaya

Hei dere! Takker for ventehilsninger. Vi har vel egentlig funnet ut at vi bare må holde ut med Colombiaventinga, har jo ingen garanti for at det vil kutte ned ventetiden med å skifte land, skulle vel ha gjort det i januar da vi begynte å tenke på det. Men vi vet jo at det venter noe bra i enden av all denne ventinga da. Føler meg forresten ikke så alene alikavel, ser jo at det er flere av oss. Ha en fin høst dere. Her er det forresten et nydelig høstvær med 22 g, og det er i Nord-Norge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...