Gå til innhold

Hvor lenge har du holdt til på DOL?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg har vært her siden 2001. I begynnelsen så leste jeg bare andres innlegg, nå skriver jeg mer selv.

Jeg er stort sett innom hver dag, men det kan gå mange dager da jeg ikke gidder å skrive.

I det siste har jeg fått mye hjelp og støtte selv også, fordi jeg har hatt en MA og fordi jeg prøver å bli gravid igjen.

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• Dorthe

12

• annegunn

8

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Endelig noen som har lagt merke til mitt nick :-)))))

Jeg havnet her da jeg var gravid med førstemann vinteren 98/99. Hadde et opphold under permisjonen siden vi ikke hadde internett hjemme da.

Kom sterkt tilbake da jeg ble gravid med nummer to i 2000, og har holdt meg mye her. Vært mest aktiv i graviditets- og nyfødtperiodene, men er ganske hekta nå og :-)

Hvem er du da?

Annonse

Til og fra (mest til) siden høsten 1998.

Noe av det første jeg husker godt, er at Dr. Anker skrev at Lillemus hadde fått sønnen sin og at han ble født med hjertefeil.

Det med sønnen til Lillemus husker jeg også godt, så da må jeg har vært der minst så lenge.

Hvor er det blitt av Gyrken og Molli forresten?

Oppdaget DOL i 98 tror jeg, og var her en del i noen år da under et annet nick :-) Husker nick som andor, rosanna, molli...DET er lenge siden det.

Har vært innom en sjelden gang siden da, men ble vel ikke for "aktiv" å regne igjen før jeg ble gravid. Og det er i følge kalenderen nøyaktig 38 uker siden i dag, hehe.

Det med sønnen til Lillemus husker jeg også godt, så da må jeg har vært der minst så lenge.

Hvor er det blitt av Gyrken og Molli forresten?

gyrken har startet sitt eget nettforum sammen med mistermannen sin, tror jeg. Husker ikke hva det heter, men det er sikkert noen her som vanker der, eller som chatter med henne.

molli skrev selv at hun neppe kommer tilbake dersom hun ikke skulle bli gravid igjen. Men hun har vært såvidt innom minst én gang etter det.

Annonse

Hm....tja...Jeg var vel innom her i 2000 når jeg slet med amming. Da var jeg her en kort stund, og av en eller annen grunn jeg ikke husker så kom jeg tilbake for en stund siden. Kan det ha vært for et år siden ca. tro? Nå er jeg nesten bare på foreldre-småbarn. Jeg er hjemmeværende for tiden og titter nesten daglig innom, sitter på peisestua og ignorerer skiten i huset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...