Gå til innhold

dårlig samvittighet:((

Anbefalte innlegg

Gjest irritert på meg selv

Det ble litt lite søvn i natt, og jeg var litt bisk idag tidlig. Ungen merket dette og gjorde litt opprør. Noe som bare gjorde meg mer irritert og lite tålmodig. Vi hastet avgårde til barnehagen i full fart. Da vi kommer dit vil han ikke si hadet og han løper bort til andre unger for å rive vekk lekene.

Det er ikke mye gøy å gå derfra når du i tillegg vet at det er din feil.

Kjeft på meg:((

Dagens første syteinnlegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196567-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøster meg med at du også er sånn! Så mye bedre man er som foreldre når man har overskudd og energi! Da takler jeg trøtte sutreunger som en lek, bare overser sutringen og forteller en morsom historie f.eks. jaja...man tar seg vel inn igjen. Min morgen var sånn midt på treet i dag, det var fordi jeg kjente at overskuddet ikke var der så jeg ga barna brødskive i hånda som de spiste i bilen, og kjørte dem i barnehagen fort som fy - før det rakk å bli noen konflikter!

kakki1365380609

Ingen grunn til å kjefte. Vi har alle slike dager. Bare pass på at det ikke blir for mange, for ofte og for sure.

Så lenge ungen vet det ikke er h*n som har skylden og du er like glad i h*n uansett, så går det nok bra. Finn på noe morsomt sammen i kveld og legg deg tidlig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...