Gå til innhold

hvor mange barn har dere og hvor mange skal dere ha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

7

• Velouria

5

• Lillemus

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde aldri ambisjoner om fler enn to, og det var like greit, siden vi måtte slite en del for å få den yngste.

Vi startet såpass sent (fant ingen passende barnefar før jeg var godt voksen) at vi på ingen måte hadde noen garantier. Så jeg er veldig fornøyd med å ha fått de to jeg ønsket meg.

Annonse

Vi har 3 barn, men bare to lever. Hadde ikke svangerskapene vært så vanvittig tøffe, hadde vi nok prøvd på en til, men jeg makter ikke rent psykisk.

Har alltid sett for meg 3, men det blir neppe noen flere egenproduserte for oss.

Vi har tre, og er vel godt fornøyde med det. Vi går og lurer på sterilisering, men jeg har faktisk tenkt tanken at hvis jeg hadde blitt gravid uten å planlegge det, hadde jeg blitt gledelig overrasket :-)

Men nei - vi skal ikke ha flere...!

Annonse

Gjest byssan lull

Vi har 3 barn, men bare to lever. Hadde ikke svangerskapene vært så vanvittig tøffe, hadde vi nok prøvd på en til, men jeg makter ikke rent psykisk.

Har alltid sett for meg 3, men det blir neppe noen flere egenproduserte for oss.

Dere har sikkert gått igjennom en del. Forferdelig tragedie å miste et barn, men veldig fint at dere har h*n med i tellingen ennå. Fikk dere oppleve barnet eller mistet du i magen. (ikke svar hvis du ikke vil snakke om det)

Vi har to og det er helt perfekt. En gutt og en jente som vi har fått lov til å få hente i to andre land.

Til dere som strever. For oss har dette vært ett lykkelig resultat av en prosess som begynte med frustrerende prøverørsforsøk.

Ja, så akkurat de to barna var ment for akkurat oss. Og akkurat vi ble valgt som foreldre til akkurat de to barna. Tenk så bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...