Gå til innhold

hvor mange barn har dere og hvor mange skal dere ha

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Jeg har tre og det holder i lange baner for meg. Nå er det bare minstemann som bor hjemme da, det er nok det også, jeg har hatt unger sammenhengende i 23 år. Og av de årene har jeg hatt ektefelle/samboer i 5 år.

Du kan være stolt av deg selv Dorthe;)

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

7

• Velouria

5

• Lillemus

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Jeg er det faktisk. Er det lov forresten å være stolt av det?

Noen ganger føler jeg at jeg burde ligge lavt i terrenget pga det.

Selvsagt har du lov til å være stolt av det;)

Du har jo greid deg helt alene, og det du har greid det fint også, høres det ut som;)

Annonse

Vi har tre og tre blir det :-)

Skulle de skje noe og nr 4 melder sin ankomst så er det helt greit. Men vi er utrolig glade for de tre vi har og føler at familien nå er komplett!

Har en, venter nr to og drømmer allerede om nr tre ;o)

Men vi tar en om gangen, og ingenting er endelig bestemt. Som min mann nok vil si. Men jeg er flink til å overtale... ;o)

Beste hilsen fra

Gjest Persille

Jeg er det faktisk. Er det lov forresten å være stolt av det?

Noen ganger føler jeg at jeg burde ligge lavt i terrenget pga det.

Det kommer vel litt an på hva man er stolt av?

Om du er stolt av å faktisk ikke ha hatt ektefelle/samboer, eller om du er stolt av å ha klart det alene, eller om du er stolt av barna, i det hele tatt :)

Synes det er greit å være stolt uansett, jeg! Men om det er programpolitisk korrekt? Vet ikke...

Det kommer vel litt an på hva man er stolt av?

Om du er stolt av å faktisk ikke ha hatt ektefelle/samboer, eller om du er stolt av å ha klart det alene, eller om du er stolt av barna, i det hele tatt :)

Synes det er greit å være stolt uansett, jeg! Men om det er programpolitisk korrekt? Vet ikke...

Jeg er vel stolt av at jeg har klart å oppdra ungene til å bli samfunnsnyttige og at jeg har klart det helt alene.

At jeg ikke har klart å finne meg en skikkelig mann, er jeg ikke stolt av ;o)

Dere har sikkert gått igjennom en del. Forferdelig tragedie å miste et barn, men veldig fint at dere har h*n med i tellingen ennå. Fikk dere oppleve barnet eller mistet du i magen. (ikke svar hvis du ikke vil snakke om det)

Den første døde i magen min 4 uker før termin, fullstendig morkakeløsning.

Og ja, hun er med i tellinga og i hverdagen vår. De to andre jentene snakker ofte om henne, det er helt naturlig.

Å tie ihjel en slik opplevelse tror jeg er direkte usunt, jeg hadde ikke overlevd om vi ikke kunne hatt det med oss i det daglige.

Ble litt paff når jeg ble gravid 1. gang, og når hun kom så regna jeg med at det holdt med en. Men jammen ble jeg gravid igjen, ble litt paff igjen men det blir koselig med to barn tenkte jeg.... Var glad jeg ikke hadde rukket å selge barnevogna. Nr. 2 var en gutt, så jeg fikk kjapt rydda unna alle jenteklærne. To var passe. Så ble jeg gravid igjen, og da ble jeg litt paff nok en gang... Nok en gang glad for at jeg ikke hadde rukket å selge vogna, og litt lei for at alle jenteklærne var borte (for det kom en jente) og litt dumt at vi hadde kjøpt ny bil som ikke var stasjonsvogn (vi var jo straks ferdig med vogn-perioden). Nå er jeg helt sikker på at vi ikke skal ha fler, men jeg har en følelse at jeg blir gravid bare gubben ser ømt på meg - så jeg krysser bena og kvitter meg nok en gang med babyklær!!!!!!

Annonse

Vi har en gutt på straks 4 år. Diverse grunner til at vi ikke har satt i gang med en til.

Samboeren her tenker og hinter om et barn til daglig nå, og synes visst det begynner å haste(før han føler seg for gammel).

Nå har farmora til guttungen og pappa begynt å si at vi må sette i gang med en til hvis vi skal ha flere.

På en måte er det helt greit med èn, men noe annet inni meg sier at jeg ikke ønsker bare èn unge.

Gjest Persille

Jeg er vel stolt av at jeg har klart å oppdra ungene til å bli samfunnsnyttige og at jeg har klart det helt alene.

At jeg ikke har klart å finne meg en skikkelig mann, er jeg ikke stolt av ;o)

Definér skikkelig mann...

Jeg har trodd jeg har funnet en flere ganger - tar feil rett som det er :)

Kanskje man skal være stolt av å ha litt skikkelige krav, og ikke tar til takke med hva som helst?

:)

Ble litt paff når jeg ble gravid 1. gang, og når hun kom så regna jeg med at det holdt med en. Men jammen ble jeg gravid igjen, ble litt paff igjen men det blir koselig med to barn tenkte jeg.... Var glad jeg ikke hadde rukket å selge barnevogna. Nr. 2 var en gutt, så jeg fikk kjapt rydda unna alle jenteklærne. To var passe. Så ble jeg gravid igjen, og da ble jeg litt paff nok en gang... Nok en gang glad for at jeg ikke hadde rukket å selge vogna, og litt lei for at alle jenteklærne var borte (for det kom en jente) og litt dumt at vi hadde kjøpt ny bil som ikke var stasjonsvogn (vi var jo straks ferdig med vogn-perioden). Nå er jeg helt sikker på at vi ikke skal ha fler, men jeg har en følelse at jeg blir gravid bare gubben ser ømt på meg - så jeg krysser bena og kvitter meg nok en gang med babyklær!!!!!!

Har du noensinne vurdert å skaffe prevensjon? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...