Gå til innhold

hvor mange barn har dere og hvor mange skal dere ha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

7

• Velouria

5

• Lillemus

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Den første døde i magen min 4 uker før termin, fullstendig morkakeløsning.

Og ja, hun er med i tellinga og i hverdagen vår. De to andre jentene snakker ofte om henne, det er helt naturlig.

Å tie ihjel en slik opplevelse tror jeg er direkte usunt, jeg hadde ikke overlevd om vi ikke kunne hatt det med oss i det daglige.

Så skrekkelig å måtte gjennom noe slikt.

Selv om de to andre aldri kan ta den førstes plass, er det jammen godt du har dem.

Har to.

Har alltid kunna tenkt meg å hatt 10 stk...men det blir viss jeg blir millionær...og har råd til barnepasser døgnet rundt, og surugatmor....

Tror det blir tre....

Skjønner du fleiper litt, men hvorfor ønsker du ti om du hverken vil føde dem eller overhodet ta deg av dem?

(Selv kjenner jeg min egen begrensning - som jeg er svært nær nå med to :-)

Noraførrmannen har 3 jenter helt privat - og sammen har vi 2 jenter. Tilsammen 5 flotte jenter.

Våre to små blir hhv. 2 og 4 år mot slutten av året. Kunne tenke med ett barn til, men nå sier Noraførr-mannen at flaksen hans (med å få flotte, velskapte barn) må være over ..... så vi stopper nok nå :o)

hilsen

Jeg har alltid hatt lyst på en liten flokk, helst 4 minimum 3. Jeg kommer selv fra en familie hvor vi var 4 barn og det gjør barnas far også, så det har alltid vært tanken. Nå har jeg 2 flotte, rampete, viltre og tøffe jenter. Siden jeg ikke er sammen med faren deres lenger stopper jeg her, om ikke jeg finner en mann med barn da, da får jeg jo bonus barn også.

Annonse

Så skrekkelig å måtte gjennom noe slikt.

Selv om de to andre aldri kan ta den førstes plass, er det jammen godt du har dem.

Nei, ingen kan erstatte hun som døde, og selvfølgelig er vi veldig glade for de to vi har fått etterpå.

Samtidig blir savnet etter hun som døde større; nå vet vi jo hva vi har gått glipp av...

Misforstå meg riktig, jeg ville ALDRI ha vært de to ugangskråkene mine foruten, altså, men jeg skulle jo så gjerne hatt dem alle tre...

Definér skikkelig mann...

Jeg har trodd jeg har funnet en flere ganger - tar feil rett som det er :)

Kanskje man skal være stolt av å ha litt skikkelige krav, og ikke tar til takke med hva som helst?

:)

En skikkelig mann ja, det må være en jeg trives med :o)

En med fast inntekt, som ikke slår eller plager psykisk, som liker unger og som ikke forlanger at jeg skal gjøre mer enn jeg kan og tar meg som jeg er.

Tror ikke det er så lett å finne jeg, jeg hadde jo funnet en men så ble han syk og det forsvant i det blå.

Har 2, hadde i utgangspunktet tenkt en attpåklatt etterhvert, men av ulike grunner har jeg sterilisert meg så jeg kan ikke få flere.

Og akkurat nå er det akkurat passe med to! :o)

Også du som har funnet kjærligheten da? Er det ikke perfekt med en attpåklatt da?

Annonse

Det står jo i innlegget hennes at hun ikke kan få flere, hvorfor spør du da?

Jeg spør fordi jeg lurte på om hun har ønsker om å få flere med en ny partner. Flere jeg kjenner har bestemt seg for å ikke få flere, men får ny partner og da vil de ha flere.

Jeg spør fordi jeg lurte på om hun har ønsker om å få flere med en ny partner. Flere jeg kjenner har bestemt seg for å ikke få flere, men får ny partner og da vil de ha flere.

Jeg skjønner hva du sier, men jeg syns du var litt sleivete i måten du formulerte deg på.

"Også du som har funnet kjærligheten da? Er det ikke perfekt med en attpåklatt da?"

Nå skal ikke jeg svare for Lillemus, men det kan være veldig sårt at man ikke kan få flere barn og ønsker seg det, derfor syns jeg du skulle formulert deg annerledes.

Jeg skjønner hva du sier, men jeg syns du var litt sleivete i måten du formulerte deg på.

"Også du som har funnet kjærligheten da? Er det ikke perfekt med en attpåklatt da?"

Nå skal ikke jeg svare for Lillemus, men det kan være veldig sårt at man ikke kan få flere barn og ønsker seg det, derfor syns jeg du skulle formulert deg annerledes.

Takk for det, Velouria. :o)

Om Sofies mamma spør om det hun lurer på skal hun få svar, men jeg oppfattet overhode ikke innlegget hennes sånn så jeg svarte ut i fra det.

Det beklager jeg så mye. Jeg gjorde en stor feil da jeg svarte på hennes innlegg. Det var vedlig dumt gjort og jeg er lei meg for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...