Gå til innhold

hvor mange barn har dere og hvor mange skal dere ha

Anbefalte innlegg

Takk for det, Velouria. :o)

Om Sofies mamma spør om det hun lurer på skal hun få svar, men jeg oppfattet overhode ikke innlegget hennes sånn så jeg svarte ut i fra det.

Beklager nok en gang. Jeg spurte om det jeg lurte på, men er nok veldig dårlig til å formulere meg skriftlig. Det var veldig trist at det skulle bli sånn.

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofies mamma

7

• Velouria

5

• Lillemus

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har 1, en gutt på 4 år.

Pga sykdom blir det iallefall ikke noen flere de neste årene, men har vi har begge lyst på en eller to til senere.

Men ikke før kroppen min er klar, og jeg forhåpentligvis lever ett normalt liv.

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg skjønner hva du sier, men jeg syns du var litt sleivete i måten du formulerte deg på.

"Også du som har funnet kjærligheten da? Er det ikke perfekt med en attpåklatt da?"

Nå skal ikke jeg svare for Lillemus, men det kan være veldig sårt at man ikke kan få flere barn og ønsker seg det, derfor syns jeg du skulle formulert deg annerledes.

Jeg tror ikke det var sleivete ment, bare litt uheldig.

Her 1, begynner å prøve på å få nr.2 nå :-) Og som snø sier lenger nede: drømmer allerede om nr.3 :-)... Men vet ikke om mannen drømmer om det, så vi får se det an! Men 3 eller 4 kunne jeg sjøl godt tenke meg!

Beklager nok en gang. Jeg spurte om det jeg lurte på, men er nok veldig dårlig til å formulere meg skriftlig. Det var veldig trist at det skulle bli sånn.

Jeg mente ikke å bli sur, men måten du svarte på var litt flåsete og du skal vite at dette er noe jeg har tenkt veldig mye på etter at jeg møtte kjæresten min! Jeg steriliserte meg fordi jeg hadde såpass store underlivsproblemer etter de to fødselene jeg har vært gjennom at jeg måtte under kniven. Og et nytt svangerskap ville kunne føre til at jeg revnet på kryss og tvers og hele underlivet bli skadet - ble sterkt frarådet keisersnitt også, selv svangerskapet ville bli for hardt for bekkenbunnen min.

Det er ikke lett å måtte si til et annet menneske at om han bestemmer seg for å satse på meg så vil han være nødt til å gi avkall på egne biologiske barn. Heldigvis er kjæresten min en mann det går an å snakke med og vi har snakket en del om dette.

Jeg har gått en del runder med meg selv på om jeg synes det er riktig av meg å kreve det av ham - men han sier han skal takle det så da får jeg bare tro ham. For ja - jeg skulle gjerne "gitt" ham et biologisk barn om det blir oss to fremover.

Jeg har til og med gått så langt som til å fundere på om det er riktig av meg i forhold til hans foreldre - på denne måte snyter jeg dem for biologiske barnebarn fra ham. På den annen side håper jeg jo de vil bli glade i mine to da - dessuten har de alt barnebarn fra ett av hans søsken og sikkert muligheten fra andre.

Jeg er vel stolt av at jeg har klart å oppdra ungene til å bli samfunnsnyttige og at jeg har klart det helt alene.

At jeg ikke har klart å finne meg en skikkelig mann, er jeg ikke stolt av ;o)

Du har god grunn til å være stolt av unga dine! :)

Annonse

Jeg har 2, og venter nummer 3!! Og så har mannen en fra før, så snart blir vi 6 :o) Vi gikk noen runder før vi bestemte oss på å begynne på sistemann, men vi kom til at vi ville angre veldig hvis vi ikke gjorde det... Så nå om dagen er vi veldig på utkikk etter bil med nok seter, og det er ikke så lett, begge har sterke meninger om hva vi vil ha, og pengene spiller jo også litt rolle... Men jeg vet det ordner seg, og at vi kommer til å bli lykkelig mor til 3 og far til 4. Men så holder det!

PS: en jeg snakket med i dag hadde 10 barn! Eldste var rundt 11, minste 6 mnd. Jeg blir sliten bare av å tenke på det, jeg...

Hehe, jeg har også tre døtre og en sønn :)

"Hermegås" hadde sønnen min sagt :D

Herme, ja - *s*

-før jeg fikk fire barn selv tenkte jeg alltid at folk med SÅ mange måtte være temmelig sprø...og ha overnaturlige mengder energi...(jeg er vel kanskje blitt litt sprø etter hvert!)

Hvor gamle er dine da? Mine er født i -90, -92, -95 og 2000

Herme, ja - *s*

-før jeg fikk fire barn selv tenkte jeg alltid at folk med SÅ mange måtte være temmelig sprø...og ha overnaturlige mengder energi...(jeg er vel kanskje blitt litt sprø etter hvert!)

Hvor gamle er dine da? Mine er født i -90, -92, -95 og 2000

Mine er nok litt tettere :)

1998, 1999, 2000 og 2004 :D

Skjønner du fleiper litt, men hvorfor ønsker du ti om du hverken vil føde dem eller overhodet ta deg av dem?

(Selv kjenner jeg min egen begrensning - som jeg er svært nær nå med to :-)

grunnen til jeg ikke vil føde 10 unger kan du kanskje tenke deg selv.... Vil selvølgelig oppdra de selv...men...hallo?? Hvordan tror du det blir med 10 unger i huset? Når jeg synest det er mye med to..

Grunnen er vel jeg tviler ikke det dugg på at jeg har kjærlighet til 10 unger på en gang... Får ikke mye tid for deg selv uten fast barnevakt... Forstår???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...