Gå til innhold

Fra barnemunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 7-åring er veldig opptatt av alternative ord for "tissen " for tiden.

For ca et år siden hadde de om bokstaven P på skolen, og skulle skrive de ordene de kunne på P. Jeg spurte hva han skrev og han sa med den største selvfølge: "Det andre ordet for tiss, vel!"

En annen gang spurte han mens vi var ute og kjørte bil: Mamma, har du pula? Jeg ble så paff at jeg holdt på å kjøre av veien! Trodde jo ikke at MIN (he-he) lille gutt kunne et sånt ord! :o)

Jeg ble veldig usikker og sa: "Eh... vet du hva det betyr, da?" "Ja, Viktor sier at det er å putte tissen inn i rompa på seg selv!"

Da kunne jeg forsikre min lille nysjerrige gutt om at det har jeg ALDRI gjort :o))

Skrevet

Da erklærer han vel snart på skolen at mammaen hans aldri har pult, for det har hun sagt! :)

Skrevet

Da erklærer han vel snart på skolen at mammaen hans aldri har pult, for det har hun sagt! :)

He-he, han er adoptert, så de kan jo komme til å tro på det :o))

Skrevet

He-he, han er adoptert, så de kan jo komme til å tro på det :o))

:D

Skrevet

He, he - nei det hadde nok sett ganske rart ut!

Hmmmm, det er vel ikke akkurat så veldig logiske hele tiden disse små...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...