Gjest Henja Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Min 7-åring er veldig opptatt av alternative ord for "tissen " for tiden. For ca et år siden hadde de om bokstaven P på skolen, og skulle skrive de ordene de kunne på P. Jeg spurte hva han skrev og han sa med den største selvfølge: "Det andre ordet for tiss, vel!" En annen gang spurte han mens vi var ute og kjørte bil: Mamma, har du pula? Jeg ble så paff at jeg holdt på å kjøre av veien! Trodde jo ikke at MIN (he-he) lille gutt kunne et sånt ord! ) Jeg ble veldig usikker og sa: "Eh... vet du hva det betyr, da?" "Ja, Viktor sier at det er å putte tissen inn i rompa på seg selv!" Da kunne jeg forsikre min lille nysjerrige gutt om at det har jeg ALDRI gjort )) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Da erklærer han vel snart på skolen at mammaen hans aldri har pult, for det har hun sagt! 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Da erklærer han vel snart på skolen at mammaen hans aldri har pult, for det har hun sagt! He-he, han er adoptert, så de kan jo komme til å tro på det )) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 He-he, han er adoptert, så de kan jo komme til å tro på det )) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 He, he - nei det hadde nok sett ganske rart ut! Hmmmm, det er vel ikke akkurat så veldig logiske hele tiden disse små... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.