nanna Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lysegult, hvitt og grønt er kjønnsnøytrale farger. Syns 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det var noe sånt jeg tenkte på, ja. Hun er underveis tror *Hrmf* Jeg er da ikke SÅ drikkfeldig? 0 Siter
annegunn Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 *Hrmf* Jeg er da ikke SÅ drikkfeldig? Ei heller glad i mat? Får du i kveld da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ei heller glad i mat? Får du i kveld da? Aner ikke hva som står på planen siden "noen" driver med GR.. Ikke engang rødvin i går! 0 Siter
annegunn Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Aner ikke hva som står på planen siden "noen" driver med GR.. Ikke engang rødvin i går! Gubbene serverte meg en blind rødvin i går - og gjett hva! Tippa at det var en Valpoicella. og det var riktig Skikkelig fulltreffer. Til og med en classico superiore.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Gubbene serverte meg en blind rødvin i går - og gjett hva! Tippa at det var en Valpoicella. og det var riktig Skikkelig fulltreffer. Til og med en classico superiore.... Welll done! Flink jente. Var den god, da? 0 Siter
annegunn Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Welll done! Flink jente. Var den god, da? *nikker* Og så er vi godt igang med å oppfylle spådommen til laban 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.