Gå til innhold

Skyssutgifter for grunnskoleelever i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest usikker mamma

Vi har barn på skole i annen skolekrets enn der vi bor. Nå har jeg fått med meg at vi kan få dekket skyssutgifter fordi vi bor "langt nok" unna skolen. Noen som vet hvilken sats som skal brukes? Får vi dekket avstanden vi kjører med bil, eller er det prisen på månedskort som gjelder? Finnes det eget skjema?

(har kontaktet skolen, de hevder vi ikke har krav på noe.....)

Fortsetter under...

Gjest usikker mamma

Hvis det finnes en skole nærmere som du har valgt bort så vil du ikke få utgiftene dekket i hvert fall. Begge mine store unger, gikk på en annen ungdomsskole enn de sognet til og jeg måtte betale månedskort sjøl.

Er nye regler fra og med forrige skoleår. At man har krav på skyssutgifter uansett, og at skolen skal betale. Bystyrevedtaket er fra juni 2004. Men finner ikke noe om satser og søknadsskjemaer og sånn.

Ellers takk. :-)

Er nye regler fra og med forrige skoleår. At man har krav på skyssutgifter uansett, og at skolen skal betale. Bystyrevedtaket er fra juni 2004. Men finner ikke noe om satser og søknadsskjemaer og sånn.

Ellers takk. :-)

Ja, men det er bra at det er blitt forandret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...