Gå til innhold

Colombialisten er sendt ut tidligere i kveld :-)

Anbefalte innlegg

Også denne gangen har jeg fått noen i retur med beskjed om full mailbox, så de som ikke har fått listen men vil ha den må rydde først og gi meg beskjed om å sende den på nytt.

Om noen nye Colombiasøkere vil være med, så kontakt meg på:

[email protected]

Fortsetter under...

Det er mulig jeg husker feil, men har du tidligere sagt at denne listen fortrinnsvis sendes ut til de som venter tildeling avbarn i 2005? Uheldigvis er vi ikke kommet så langt....

Du husker feil, lista er til alle som har eller skal adoptere fra Colombia :-)

Og er "kjekk å ha" ;o)

Beste hilsen fra

Du husker feil, lista er til alle som har eller skal adoptere fra Colombia :-)

Og er "kjekk å ha" ;o)

Beste hilsen fra

Hm... jeg og trodde dette var en liste som bare de som skulle adoptere fra Colombia nogenlunde samtidig fikk være med på...?

Er det en annen liste det da?

M.v.h.

Hm... jeg og trodde dette var en liste som bare de som skulle adoptere fra Colombia nogenlunde samtidig fikk være med på...?

Er det en annen liste det da?

M.v.h.

Det er mailinggruppa som Snø startet som er bare for oss som forventer tildeling i løpet av 2005 (håper jo fortsatt på det da, selv om det ikke er like sikkert som vi trodde det var.. )

Colombialista er for alle Colombiasøkere, -jo flere jo bedre..

:)

Annonse

Det er mulig jeg husker feil, men har du tidligere sagt at denne listen fortrinnsvis sendes ut til de som venter tildeling avbarn i 2005? Uheldigvis er vi ikke kommet så langt....

Ser du alt har fått svar. Flott! Alle Colombiasøkerer er velkommne til å være med.Vi har god plass til nye :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...