Gå til innhold

tabletter for å bli kvitt melka...

Anbefalte innlegg

Gjest lei av og amme
Skrevet

i går kom jeg til en kvinnelig lege som endelig forsto problemet mitt med att jeg vil bli kvitt melka.vesla er 2 år og jeg blir aldri kvitt denne melka.det lekker som en sil og spreng.

etter att jeg sluttet og gi nr 1 melk så hadde jeg melk i 7 mnd etterpå.nå fikk jeg noen tabletter som heter parlodel.

er det noen der ute som har vært borti de...

Skrevet

Å gud, jeg har virkelig full forståelse for at det der må være et kjempeplagsomt problem. Evig melkeku liksom.

Jeg har dessverre ingen erfaring med de tablettene. Melka mi ble heldigvis gradvis borte av seg selv.

Skrevet

Parlodel, ja.

Kjenner til dem. Jeg er allergisk mot akkurat den medisinen der.

Uhyggelige greier. Jeg tok en tablett og ble skikkelig svimmel og kvalm. Fikk kreket meg til senga og ble liggende der i 3 timer. Ville bare spy, men fikk det ikke til.

Så vær litt forsiktig! (Ikke sikkert du er allergisk, da...)

Gjest katten kathinka
Skrevet

Parlodel, ja.

Kjenner til dem. Jeg er allergisk mot akkurat den medisinen der.

Uhyggelige greier. Jeg tok en tablett og ble skikkelig svimmel og kvalm. Fikk kreket meg til senga og ble liggende der i 3 timer. Ville bare spy, men fikk det ikke til.

Så vær litt forsiktig! (Ikke sikkert du er allergisk, da...)

Slik reagerte jeg også, jeg ble skikkelig dårlig. Skummelt. Husker moren min kom og måtte ta seg av barna mine, jeg lå på gulvet og orket ikke reise meg engang.

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg har brukt dem, og fikk ingen merkbare bivirkninger. Helt uproblematisk for meg, med andre ord.

Skrevet

Søskenbarnet mitt har tatt de. Ho reagerte med kvalme og svimmelhet. Ho sa etterpå at ho hadde aldri gjort det om ho hadde visst hva ho måtte gå ijennom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...