Gjest lei av og amme Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 i går kom jeg til en kvinnelig lege som endelig forsto problemet mitt med att jeg vil bli kvitt melka.vesla er 2 år og jeg blir aldri kvitt denne melka.det lekker som en sil og spreng. etter att jeg sluttet og gi nr 1 melk så hadde jeg melk i 7 mnd etterpå.nå fikk jeg noen tabletter som heter parlodel. er det noen der ute som har vært borti de... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Å gud, jeg har virkelig full forståelse for at det der må være et kjempeplagsomt problem. Evig melkeku liksom. Jeg har dessverre ingen erfaring med de tablettene. Melka mi ble heldigvis gradvis borte av seg selv. 0 Siter
org Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Parlodel, ja. Kjenner til dem. Jeg er allergisk mot akkurat den medisinen der. Uhyggelige greier. Jeg tok en tablett og ble skikkelig svimmel og kvalm. Fikk kreket meg til senga og ble liggende der i 3 timer. Ville bare spy, men fikk det ikke til. Så vær litt forsiktig! (Ikke sikkert du er allergisk, da...) 0 Siter
Gjest katten kathinka Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Parlodel, ja. Kjenner til dem. Jeg er allergisk mot akkurat den medisinen der. Uhyggelige greier. Jeg tok en tablett og ble skikkelig svimmel og kvalm. Fikk kreket meg til senga og ble liggende der i 3 timer. Ville bare spy, men fikk det ikke til. Så vær litt forsiktig! (Ikke sikkert du er allergisk, da...) Slik reagerte jeg også, jeg ble skikkelig dårlig. Skummelt. Husker moren min kom og måtte ta seg av barna mine, jeg lå på gulvet og orket ikke reise meg engang. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg har brukt dem, og fikk ingen merkbare bivirkninger. Helt uproblematisk for meg, med andre ord. 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Søskenbarnet mitt har tatt de. Ho reagerte med kvalme og svimmelhet. Ho sa etterpå at ho hadde aldri gjort det om ho hadde visst hva ho måtte gå ijennom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.