Gå til innhold

Tildelinger USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tildelingene begynte å komme til USA torsdag. Så langt ser det ut til at det er en dårlig og en god nyhet (eller rykte). Den dårlige er at 28. februar sannsynligvis ikke er med. Den gode er at de forventer å få en ny runde tildelinger allerede nå i september, og at da er kanskje hele mars med.

Det blir en spennende uke over helga. Da begynner de vel å hagle inn her i landet også.

Skrevet

Og jeg har LID 26.02, men da ser det vel ut som jeg må vente en stund til :((

Skrevet

Hei!

Ikke for å være vemmelige, men de ryktene om at en ny runde med tildelinger kommer like etter en som nettopp har kommet, svever hver eneste måned. De stemmer som regel ikke dessverre, men ingen regel uten unntak - Håper de stemmer denne gangen!!

Lykke til fra

Skrevet

Det er ulik cutoff i USA denne gangen.

Noen byråer har fått cutoff 20.2 - andre 24.02.

Spennende ift cutoff i Norge

Skrevet

Og jeg har LID 26.02, men da ser det vel ut som jeg må vente en stund til :((

Det er ikke sikkert at du må vente en runde til. CCAI, en av de store amerikanske byråene, ringer ut tildelingene i dag (lørdag) og de har LID 26/2. Så det er ennå håp.

Vi var visst i Kina sammen i 2002, vi. :) Men det visste kanskje du. Kanskje vi havner i Kina igjen samtidig, selv om vi har forskjellige foreninger denne gang.

Jiangxi er en hyppig provins denne gang, så sjansen for at vi også får Jiangxi, er stor.

Håper du kommer med! Vestavinn har mailadressen min, hvis du vil sende noen ord. :)

Skrevet

Det er ikke sikkert at du må vente en runde til. CCAI, en av de store amerikanske byråene, ringer ut tildelingene i dag (lørdag) og de har LID 26/2. Så det er ennå håp.

Vi var visst i Kina sammen i 2002, vi. :) Men det visste kanskje du. Kanskje vi havner i Kina igjen samtidig, selv om vi har forskjellige foreninger denne gang.

Jiangxi er en hyppig provins denne gang, så sjansen for at vi også får Jiangxi, er stor.

Håper du kommer med! Vestavinn har mailadressen min, hvis du vil sende noen ord. :)

Ønsker dere alle lykke til!!!

Gansu er også observert i denne runde - "vår" provins. Er spent på om noen kommer til Norge også...

Igjen - lykke til!

Hilsen fra meg

Skrevet

Til Karamelis. Snakket med Vestavinn i helgen og da fikk jeg bekreftet hvem du er. Joda, vi var sammen noen dager i Beijing for tre år siden. Jammen har vi noen spennende dager foran oss.Dere får helt sikkert tildeling - det gjenstår å se om jeg kommer med denne gangen.

Skrevet

Til Karamelis. Snakket med Vestavinn i helgen og da fikk jeg bekreftet hvem du er. Joda, vi var sammen noen dager i Beijing for tre år siden. Jammen har vi noen spennende dager foran oss.Dere får helt sikkert tildeling - det gjenstår å se om jeg kommer med denne gangen.

Hei! Håper du kommer med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...