Snowdrop Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Tildelingene begynte å komme til USA torsdag. Så langt ser det ut til at det er en dårlig og en god nyhet (eller rykte). Den dårlige er at 28. februar sannsynligvis ikke er med. Den gode er at de forventer å få en ny runde tildelinger allerede nå i september, og at da er kanskje hele mars med. Det blir en spennende uke over helga. Da begynner de vel å hagle inn her i landet også. 0 Siter
Kongsdatter Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Og jeg har LID 26.02, men da ser det vel ut som jeg må vente en stund til ( 0 Siter
AAA Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hei! Ikke for å være vemmelige, men de ryktene om at en ny runde med tildelinger kommer like etter en som nettopp har kommet, svever hver eneste måned. De stemmer som regel ikke dessverre, men ingen regel uten unntak - Håper de stemmer denne gangen!! Lykke til fra 0 Siter
unidad Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det er ulik cutoff i USA denne gangen. Noen byråer har fått cutoff 20.2 - andre 24.02. Spennende ift cutoff i Norge 0 Siter
Karamelis Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Og jeg har LID 26.02, men da ser det vel ut som jeg må vente en stund til ( Det er ikke sikkert at du må vente en runde til. CCAI, en av de store amerikanske byråene, ringer ut tildelingene i dag (lørdag) og de har LID 26/2. Så det er ennå håp. Vi var visst i Kina sammen i 2002, vi. Men det visste kanskje du. Kanskje vi havner i Kina igjen samtidig, selv om vi har forskjellige foreninger denne gang. Jiangxi er en hyppig provins denne gang, så sjansen for at vi også får Jiangxi, er stor. Håper du kommer med! Vestavinn har mailadressen min, hvis du vil sende noen ord. 0 Siter
Puccini Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det er ikke sikkert at du må vente en runde til. CCAI, en av de store amerikanske byråene, ringer ut tildelingene i dag (lørdag) og de har LID 26/2. Så det er ennå håp. Vi var visst i Kina sammen i 2002, vi. Men det visste kanskje du. Kanskje vi havner i Kina igjen samtidig, selv om vi har forskjellige foreninger denne gang. Jiangxi er en hyppig provins denne gang, så sjansen for at vi også får Jiangxi, er stor. Håper du kommer med! Vestavinn har mailadressen min, hvis du vil sende noen ord. Ønsker dere alle lykke til!!! Gansu er også observert i denne runde - "vår" provins. Er spent på om noen kommer til Norge også... Igjen - lykke til! Hilsen fra meg 0 Siter
Kongsdatter Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det er ikke sikkert at du må vente en runde til. CCAI, en av de store amerikanske byråene, ringer ut tildelingene i dag (lørdag) og de har LID 26/2. Så det er ennå håp. Vi var visst i Kina sammen i 2002, vi. Men det visste kanskje du. Kanskje vi havner i Kina igjen samtidig, selv om vi har forskjellige foreninger denne gang. Jiangxi er en hyppig provins denne gang, så sjansen for at vi også får Jiangxi, er stor. Håper du kommer med! Vestavinn har mailadressen min, hvis du vil sende noen ord. Til Karamelis. Snakket med Vestavinn i helgen og da fikk jeg bekreftet hvem du er. Joda, vi var sammen noen dager i Beijing for tre år siden. Jammen har vi noen spennende dager foran oss.Dere får helt sikkert tildeling - det gjenstår å se om jeg kommer med denne gangen. 0 Siter
Karamelis Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Til Karamelis. Snakket med Vestavinn i helgen og da fikk jeg bekreftet hvem du er. Joda, vi var sammen noen dager i Beijing for tre år siden. Jammen har vi noen spennende dager foran oss.Dere får helt sikkert tildeling - det gjenstår å se om jeg kommer med denne gangen. Hei! Håper du kommer med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.