Gå til innhold

penalhus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*humrer litt i skjegget jeg ikke har*

Altså: I går tok pjokken taxi til skolen (det er for få unger i grenda til at det går stor buss), fordi jeg var sjukmeldt og ikke skulle på jobb. Han pleier ellers å sitte på med meg. Dette ble en ganske stor utfordring for ham, for etter 10 minutter ringte assistenten på SFO, og fortalte at det hadde kommet en meget trist, litt redd og lei seg gutt, og fortalt at han hadde glemt SEKKEN på drosja! Han hadde sikkert hatt mer enn nok med å komme seg av, og dermed var det gjort...

Pappa'n kom med mat til ham, og da stod det 3 jenter og klemte og trøsta gutten vår, som var meget rødøyd og lei seg, ja! Etterhvert fikk jeg tak i drosjesjåføren, og han snudde og kjørte tilbake til skolen og gikk inn i 1.klasserommet med sekken.

Det er ikke lett å være 1.klassing, og skulle huske alt!;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196699-penalhus/#findComment-1379371
Del på andre sider

*humrer litt i skjegget jeg ikke har*

Altså: I går tok pjokken taxi til skolen (det er for få unger i grenda til at det går stor buss), fordi jeg var sjukmeldt og ikke skulle på jobb. Han pleier ellers å sitte på med meg. Dette ble en ganske stor utfordring for ham, for etter 10 minutter ringte assistenten på SFO, og fortalte at det hadde kommet en meget trist, litt redd og lei seg gutt, og fortalt at han hadde glemt SEKKEN på drosja! Han hadde sikkert hatt mer enn nok med å komme seg av, og dermed var det gjort...

Pappa'n kom med mat til ham, og da stod det 3 jenter og klemte og trøsta gutten vår, som var meget rødøyd og lei seg, ja! Etterhvert fikk jeg tak i drosjesjåføren, og han snudde og kjørte tilbake til skolen og gikk inn i 1.klasserommet med sekken.

Det er ikke lett å være 1.klassing, og skulle huske alt!;-)

*smiler* Du kan trøste han med at han er ikke den første og blir ikke den siste :-))

Ungene her får en bok fra busselskapet før de begynner på skolen. Der står det: behold sekken på ryggen når du sitter på bussen. Da glemmer du den ikke.

Ikke så lett å kombinere krav til beltebruk i taxi og sekk på ryggen kanskje, men som du ser har det forekommet liknende tilfeller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196699-penalhus/#findComment-1379397
Del på andre sider

Annonse

*smiler* Du kan trøste han med at han er ikke den første og blir ikke den siste :-))

Ungene her får en bok fra busselskapet før de begynner på skolen. Der står det: behold sekken på ryggen når du sitter på bussen. Da glemmer du den ikke.

Ikke så lett å kombinere krav til beltebruk i taxi og sekk på ryggen kanskje, men som du ser har det forekommet liknende tilfeller.

Jada! Jeg smilte fra jeg fikk telefonen fra SFO, jeg!

Jeg har selv vært kontaktlærer i 1.klasse, og vet inderlig godt at der skjer det mye rart!

Vi hadde en som t.o.m. ble med bussen hjem igjen, fordi han glemte å gå av!! Men da kontaktet jeg bussjåføren, altså! Makan til slubbert! Kunne vel sagt fra til den lille tassen at han skulle av på skolen!?*smiler*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196699-penalhus/#findComment-1379486
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...