Gå til innhold

Mette Marit igjen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

3

• puttelull

3

• Mandolaika

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk

I mitt første svangerskap var jeg sykmeldt for høyt blodtrykk i slutten av svangerskapet.

I mitt andre svangerskap var jeg 40% sykmeldt de tre siste månedene pga bekkenløsning. Legen ville gjerne sykmelde meg 100%, men jeg ville gjerne prøve å være på jobb.

Og jeg er et _helt vanlig_ menneske.

Gjest ikke Mette Marit

Jeg skjønner veldig godt at du ikke turte poste dette under ditt vanlige nick, for makan til kjerringinnlegg...!

:o) jeg satt å hørte på diskusjonen de hadde P4 vedr. dette, og tok bare med et par av de svarene de fikk inn der i innlegget mitt.

Ikke for å forsvare tråden jeg startet, men bare sånn at du vet det.

Annonse

"Ingen skal fortelle meg at de kongelige ikke har et "visst" press på seg, og at dette kan føre til ytterligere påkjenninger for kroppen."

Nettopp! Disse påkjenningene har de i tillegg til at de er gravide.

Det har ikke vi "vanlige folk" en gang, så jeg synes vi kan holde opp med kritiseringen av henne. Det er tross alt hennes 3. svangerskap også og hun har en helt vanlig kropp på lik linje med andre.

Applauderer! (I den grad jeg i det hele tatt bryr meg om de kongelige, da...)

Gjest ikke Mette Marit

jøsseland, er det kommet kritikk av sykemeldingen??? Jaja, men noe stort tap at hun ikke viser seg frem er det vel strengt tatt ikke? Det er henne vel unt å ruge i fred og bære frem gode kongelige!

Har du ikke hørt det idag ;o)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107074

Gjest Ufør selv

Herregud da! Jeg er ufør og jeg slapper av med å gå på shopping selv om jeg ikke klarer å møte opp jevnlig på en jobb. Jeg må ta alt i mitt tempo, men skulle jeg sitte inne hele dagen da kanskje. Arbeidsufør er ikke nødvendig det samme som synlig handikappet, vet du!

Det aller viktigste i livet mitt er hva hennes Kongelige Høyhet Kromprinsesse Mette Marit gjør til en hver tid.

Med min enorme innsikt i saken har jeg all mulig grunn til å være oppbrakt når hun skofter enkle representasjonsoppdrag til fordel for hardt shoppingarbeid.

Livet mitt raser sammen. Jeg mister troen på alt. Hvordan kan hun svikte meg slik. Hvordan kan en lege sykemelde bare fordi en kongelig gravid går rundt å nestenbesvimer.

Jeg er knust! Forrått!

NED MED MONARKIET!!!

:o) jeg satt å hørte på diskusjonen de hadde P4 vedr. dette, og tok bare med et par av de svarene de fikk inn der i innlegget mitt.

Ikke for å forsvare tråden jeg startet, men bare sånn at du vet det.

Du behøver ikke forsvare noe som helst, DOL består stort sett av 98% kjerringinnlegg - her er den ene verken bedre eller dårligere enn noen andre...

Annonse

Det aller viktigste i livet mitt er hva hennes Kongelige Høyhet Kromprinsesse Mette Marit gjør til en hver tid.

Med min enorme innsikt i saken har jeg all mulig grunn til å være oppbrakt når hun skofter enkle representasjonsoppdrag til fordel for hardt shoppingarbeid.

Livet mitt raser sammen. Jeg mister troen på alt. Hvordan kan hun svikte meg slik. Hvordan kan en lege sykemelde bare fordi en kongelig gravid går rundt å nestenbesvimer.

Jeg er knust! Forrått!

NED MED MONARKIET!!!

*gliser rått*

Heia PieLill!!

Gjest Turistip

Jeg driter forøvrig i Mette Marit, kongehuset og om de forskjellige kongehusinkvarterte besøker hverandre, fordi jeg er anti-monarkist:-)

Men en ting gjør meg forbanna, og det er at noen kritiserer gravide for å sykemelde seg og samtidig shoppe når de vil.

Syke og uføre kan da dra på butikken når det måtte passe dem, selv om de er syke;o) ingen har noe med det, og de trenger mat og klær som alle andre mennesker.

Du kan ikke tvinges til å mure deg inne selv om du er syk, syke har også krav på et verdig liv for pokker!

Og la de gravide få sykemelde seg, slappe av og ta ting i eget tempo. Svangerskapet er i seg selv en stor påkjenning for kroppen.

Jeeezus, for en smålig kommentar....

Man må jo ikke ta alt så bokstavlig da.Linda Skugge er en til tider ganske morsom og skarp, provoserende skribent som ofte får opp noen debatter på agendaen. Det klarer hun tydeligvis her.

Forøvrig medredaktør av boka "Fittstim"

Jeeezus, for en smålig kommentar....

Man må jo ikke ta alt så bokstavlig da.Linda Skugge er en til tider ganske morsom og skarp, provoserende skribent som ofte får opp noen debatter på agendaen. Det klarer hun tydeligvis her.

Forøvrig medredaktør av boka "Fittstim"

Hærlig dame!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...