Gå til innhold

Mette Marit igjen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

3

• puttelull

3

• Mandolaika

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Svimmeline

Dette her minner meg om da svigermor reagerte forferdelig på den forskjellsbehandlingen det var på folk da Mette Marit var innlagt på sykehus for lungebetennelse for noen år siden - en av oss "vanlige dødelige" ville jo ALDRI ha blitt innlagt for en sånn filleting - hun hadde hatt lungebetennelse mange ganger hun uten at hun fikk komme på sykehus av den grunn!

Da var det jo fryktelig rart da, at venninna mi "fikk lov" til å komme og ta opp sykehusplass hele to ganger i løpet av kort tid pga nettopp lungebetennelse!

Kanskje man kan være mer eller mindre syk innenfor samme sykdom da? Eller være mer eller mindre svimmel pga lavt blodtrykk under svangerskap?? Personlig var jeg meget nær ved å gå i bakken flere ganger i løpet av begge mine svangerskap, hadde lavt blodtrykk i begnnelsen av begge.

Noen MÅ bare finne de minste ting å kritisere offentlige personer for!

Jeg var selv plaget av lavt blodtrykk i svangerskapene mine og skjønner godt at slikt kan føre til sykemelding. På den tiden var jeg uansett sykemeldt pga premature rier.

Selv om blodtrykket var lavt, klarte jeg da å shoppe! Jeg måtte bare passe på å ta mine forholdsregler som f.eks. drikke mye vann, ta sittepauser og ellers shoppe på gode dager. Med andre ord måtte ting skje på mine premisser og hadde jeg med meg noen, måtte de pent la meg holde styringa ;-)

Jeg blir mektig provosert over at utenforstående kan uttale seg om hvordan formen til kronprinsessen er!

Dette her minner meg om da svigermor reagerte forferdelig på den forskjellsbehandlingen det var på folk da Mette Marit var innlagt på sykehus for lungebetennelse for noen år siden - en av oss "vanlige dødelige" ville jo ALDRI ha blitt innlagt for en sånn filleting - hun hadde hatt lungebetennelse mange ganger hun uten at hun fikk komme på sykehus av den grunn!

Da var det jo fryktelig rart da, at venninna mi "fikk lov" til å komme og ta opp sykehusplass hele to ganger i løpet av kort tid pga nettopp lungebetennelse!

Kanskje man kan være mer eller mindre syk innenfor samme sykdom da? Eller være mer eller mindre svimmel pga lavt blodtrykk under svangerskap?? Personlig var jeg meget nær ved å gå i bakken flere ganger i løpet av begge mine svangerskap, hadde lavt blodtrykk i begnnelsen av begge.

Noen MÅ bare finne de minste ting å kritisere offentlige personer for!

Det er faktisk mange som blir innlagt pga lungebetennelse da . Det er ulike typer , vet jo ikke hvilken MM hadde .

Jeg jobber på legevakten , så dette vet jeg .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...