Gå til innhold

Når er neste AF medlemsmøte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvem lokalforening dere tilhører, men vi har hatt ham i Østfold og jeg anbefaler på det varmeste å gå. Det var noe helt annet å se filmen med hans personlige kommentarer enn å se den på TV. Det er også en stund siden, så han forteller også historien videre. Veldig bra!

Klippet dette fra AF-sine hjemmesider og på Lokalavdelinger. Vi skal i hvertfall dit den dagen.

Kanskje vi ses!!!

Hilsen

19.09.2005 (Oslo/Akershus)

På jakt etter mor

Aleksander Dario Nilsen (21 år) ble som liten gutt adoptert fra Colombia til Norge.

TV2 viste i vår dokumentaren "Tilbake til begynnelsen" som forteller om Aleksanders reise fra Hamar til Columbia, der han ble født, på jakt etter mor.

Vet ikke hvem lokalforening dere tilhører, men vi har hatt ham i Østfold og jeg anbefaler på det varmeste å gå. Det var noe helt annet å se filmen med hans personlige kommentarer enn å se den på TV. Det er også en stund siden, så han forteller også historien videre. Veldig bra!

vi tilhører Oslo og Akershus.. Jeg har nå satt av datoen.. Dette må jeg bare gå på!

Klippet dette fra AF-sine hjemmesider og på Lokalavdelinger. Vi skal i hvertfall dit den dagen.

Kanskje vi ses!!!

Hilsen

19.09.2005 (Oslo/Akershus)

På jakt etter mor

Aleksander Dario Nilsen (21 år) ble som liten gutt adoptert fra Colombia til Norge.

TV2 viste i vår dokumentaren "Tilbake til begynnelsen" som forteller om Aleksanders reise fra Hamar til Columbia, der han ble født, på jakt etter mor.

da sees vi:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...