Gå til innhold

Har lyst å lage "favoritt" fredagsmiddag for ungene - har dere tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene skal få en "premie" idag fordi de er så greie, uka er ferdig osv, så jeg tenkte jeg skulle lage en litt super middag til dem, men er fri for ideèr til hva det skulle være... Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest gretha79
Skrevet

hva med pizzahorn? enkelt og godt... dersom om du "jukser" og lager det at pizza deig på pose...

eller hva med at du kjøper pizzabunnen til toro (2pk) og lar de velge fyllet selv...

Skrevet

hva med pizzahorn? enkelt og godt... dersom om du "jukser" og lager det at pizza deig på pose...

eller hva med at du kjøper pizzabunnen til toro (2pk) og lar de velge fyllet selv...

Taco, med de små tacoskålene eller wraps ville slått an her.

Skrevet

Pølsegrateng (pølser, pasta i hvit saus med egg og ost) med smeltet smør og gulrøtter til.

Skrevet

Ungene mine elsker Maria fly flys italienske pizza. Da legger de på det de vil ha på selv. Vi skal forresten ha det idag for vi elsker den også :o)

Skrevet

Når jeg lager hjemmelaget pizza til lillesøster er det "kose-kveld" for oss. :) Pleier også å leie en film, kjøpe brus hun liker og noe snacks..

Husker fra jeg var liten at hjemmelaget pizza alltid slo an, da var det lørdag! (Hadde alltid noe godt på lørdager, det var (og er ennå for meg) hyggedagen da man skal kose seg)

Skrevet

En skikkelig mør elgbiff, bakt potet og salat ville vakt jubel hos 8- og 12-åringen her i huset!

Skrevet

Vi har fast tradisjon på fredagene; Vi spiser brødskive når vi kommer hjem. Så feier vi voksne unna litt rot og støv, og så lager jeg noe kosemat til kl. 19-19.30. Ungene får gjerne velge hva vi skal spise, og da tenker vi kun på hva som er godt og ikke på hva som er sunt.

Så ser vi på en av ungenes filmer og koser oss værre.

Det ble raskt et "krav" om fredagskos etter vi begynte med det. Ungene storkoser seg - og vi også.

Lørdag lager jeg og gemalen mat etter at ungene har lagt seg, skjenker oss vin i glasset og har voksenkveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...