isbe Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ungene skal få en "premie" idag fordi de er så greie, uka er ferdig osv, så jeg tenkte jeg skulle lage en litt super middag til dem, men er fri for ideèr til hva det skulle være... Har dere noen tips? 0 Siter
Gjest gretha79 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 hva med pizzahorn? enkelt og godt... dersom om du "jukser" og lager det at pizza deig på pose... eller hva med at du kjøper pizzabunnen til toro (2pk) og lar de velge fyllet selv... 0 Siter
linko Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 hva med pizzahorn? enkelt og godt... dersom om du "jukser" og lager det at pizza deig på pose... eller hva med at du kjøper pizzabunnen til toro (2pk) og lar de velge fyllet selv... Taco, med de små tacoskålene eller wraps ville slått an her. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Pølsegrateng (pølser, pasta i hvit saus med egg og ost) med smeltet smør og gulrøtter til. 0 Siter
GKL Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Mine to englebarn ville blitt henrykt hvis de fikk pannekaker.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ungene mine elsker Maria fly flys italienske pizza. Da legger de på det de vil ha på selv. Vi skal forresten ha det idag for vi elsker den også ) 0 Siter
Spirello Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Når jeg lager hjemmelaget pizza til lillesøster er det "kose-kveld" for oss. Pleier også å leie en film, kjøpe brus hun liker og noe snacks.. Husker fra jeg var liten at hjemmelaget pizza alltid slo an, da var det lørdag! (Hadde alltid noe godt på lørdager, det var (og er ennå for meg) hyggedagen da man skal kose seg) 0 Siter
Gjest vinnica Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 En skikkelig mør elgbiff, bakt potet og salat ville vakt jubel hos 8- og 12-åringen her i huset! 0 Siter
Knotten Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Vi har fast tradisjon på fredagene; Vi spiser brødskive når vi kommer hjem. Så feier vi voksne unna litt rot og støv, og så lager jeg noe kosemat til kl. 19-19.30. Ungene får gjerne velge hva vi skal spise, og da tenker vi kun på hva som er godt og ikke på hva som er sunt. Så ser vi på en av ungenes filmer og koser oss værre. Det ble raskt et "krav" om fredagskos etter vi begynte med det. Ungene storkoser seg - og vi også. Lørdag lager jeg og gemalen mat etter at ungene har lagt seg, skjenker oss vin i glasset og har voksenkveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.