Gå til innhold

da har jeg begynt i ny jobb

Anbefalte innlegg

ringerikskringla

i går var første dagen i ny jobb.og det virket kjempe spennende.

skal begynne i en ny daglivare butikk så den åpner ikke før om en måned.men det blir mye oppplæring og kurs først.

vi er 12 stk som skal jobbe ilag i ferskvaren og alle virket kjempe trivelige.

jeg gleder meg til og begynne for fultt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196803-da-har-jeg-begynt-i-ny-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte og å jobbe i går - etter halvannet år med permisjon. Riktignok jobbet jeg én dag i uka i vinter og vår, men det var så lite at jeg nesten fortsatt hadde permisjon. Nå er det tre dager i uka.

Har jobbet der i flere år og kjenner kollegaene godt. Uvant å sitte inne på et tørt kontor hele dagen, jeg som er vant til å være ganske mye ute! Men jeg venner meg vel til det. Har vært grusomt trøtt i går kveld og i kveld...

Jenta mi på fire spurte i dag ved frokosten: "Skal du på jobb i dag og, mamma?" "Ja, sa jeg da, "hver mandag, torsdag og fredag". "Jeg synes ikke du skal jobbe, mamma, du skal heller være hjemme," sa jenta mi...

Lykke til med jobben din da!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...