Gå til innhold

Svigermordere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Spiller jo ingen rolle _hvorfor_ hun ikke skulle bake kake. At du sier nei til tilbud om hjelp er svar nok.

2: Skjønte han kom til å bli henta. Kjenner litt til det med å være så allergisk. Håper han koste seg det første kvarteret i det minste da.

Ps. Du kan jo bytte nick til Debra.....?

Debra *lol*

Koser meg med den serien!

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelull

21

• Mandolaika

17

• nanna

6

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Debra *lol*

Koser meg med den serien!

episode nr. 01 på tv2 i natt kl 01:05.

Svigers er her på besøk, og skjønner ikke hvorfor jeg sitter og biter tenna sammen til det knaser når vi ser på....

Jeg er litt Debra-ish jeg også.... bu hu.

Sikkerhetssone på 15 mil MY ASS.

Skrevet

Ok, jeg har vært litt vanskelig med deg, beklager.

Og jeg tipper det ligger ganske mye mer bak enn akkurat dette som skjedde her i dag, hvis ikke så tar man jo ikke så på veg for en sånn ting. Selv om jeg skjønner det er irriterende uansett.

Jeg har en søster som har en samboer. Foreldrene til denne samboeren er også sånn at de skal legge seg oppi alt mellom himmel og jord. Resultatet er at søstra mi og typen omtrent ikke forteller noenting til hans foreldre, for da begynner de bare å "hjelpe" til = legge seg oppi og ordne og ordne.

Kanskje du kunne fortelle svigermor hva som skjedde på bursdagen og at det sannsynligvis var pga. kremkaka, forklare at det var derfor du jo sa at hun ikke skulle bake.

Men er det virkelig mulig at det kan ha vært fordi kremkaka var innomhus? Kan det ha vært noe annet?

Stakkars ungen og foreldrene! Må være helt forferdelig! Hadde vært nervevrak jeg.

Jeg har vel ikke vært helt lett, jeg heller!;-(

Men altså: Ungene kom ca. 14, og 14.25 sier en mor som var her at det var så rare lyder i denne gutten. Jeg gikk bort tilham, og da sa han at han nesten ikke fikk puste. Jeg grep telefonen og ringte til faren, som kom umiddelbart. i løpet av de minuttene ble gutten bare sykere og sykere, skikkelig satt ut. SAtt bare og peste, heiv etter luft. Da faren kom, spurte han om vi hadde spist. Noe vi ikke hadde rukket enda. Jeg fortalte om huset, hvilke dyr som var på gården, hva ungene hadde drevet med osv. "Står det nøtter eller mandler fremme!?spurte faren. Da kom jeg på kaka, og fortalte hva osm hadde skjedd med den; at den hadde vrt innom kjøkkenet og snudd, og lå isøpla. "Da er det nok dessverre den kaka!" sa faren. Han var litt bekymret, men sa at sånt kunne skje, og at han ikke var sint på oss. Han visste at vi hadde gjort vårt beste.

Han ga gutten medisin, men fant ut at han likevel var så dårlig at tok ham med seg hjem.

Guttungen min ble skikkelig redd for gutten, -men sa og at "da var det ikke noen osm var slemme, lenger!"

Resten av dagen var grei.

Skrevet

1. Spiller jo ingen rolle _hvorfor_ hun ikke skulle bake kake. At du sier nei til tilbud om hjelp er svar nok.

2: Skjønte han kom til å bli henta. Kjenner litt til det med å være så allergisk. Håper han koste seg det første kvarteret i det minste da.

Joda, han koste seg nok... Kasta stein på 3 av ungene og beit lillesøster her i huset!;-(

Skrevet

Hehehe, kanskje jeg bare skal være glad for at min svigermor aldri gidder komme til oss på besøk?!!!

Skrevet

Jeg har vel ikke vært helt lett, jeg heller!;-(

Men altså: Ungene kom ca. 14, og 14.25 sier en mor som var her at det var så rare lyder i denne gutten. Jeg gikk bort tilham, og da sa han at han nesten ikke fikk puste. Jeg grep telefonen og ringte til faren, som kom umiddelbart. i løpet av de minuttene ble gutten bare sykere og sykere, skikkelig satt ut. SAtt bare og peste, heiv etter luft. Da faren kom, spurte han om vi hadde spist. Noe vi ikke hadde rukket enda. Jeg fortalte om huset, hvilke dyr som var på gården, hva ungene hadde drevet med osv. "Står det nøtter eller mandler fremme!?spurte faren. Da kom jeg på kaka, og fortalte hva osm hadde skjedd med den; at den hadde vrt innom kjøkkenet og snudd, og lå isøpla. "Da er det nok dessverre den kaka!" sa faren. Han var litt bekymret, men sa at sånt kunne skje, og at han ikke var sint på oss. Han visste at vi hadde gjort vårt beste.

Han ga gutten medisin, men fant ut at han likevel var så dårlig at tok ham med seg hjem.

Guttungen min ble skikkelig redd for gutten, -men sa og at "da var det ikke noen osm var slemme, lenger!"

Resten av dagen var grei.

Var nok den kaka som lå i søpla da ja.

Stakkars. Håper det ikke ble en altfor traumatisk opplevelse for de andre barna heller.

Nå har du ihvertfall grunn til å være sur på den jævla svigermorkjærringa. Se hva hun stelte i stand!

kakki1365380609
Skrevet

Stakkars. Håper det ikke ble en altfor traumatisk opplevelse for de andre barna heller.

Nå har du ihvertfall grunn til å være sur på den jævla svigermorkjærringa. Se hva hun stelte i stand!

Plutselig ble tittelen på hovedinnlegger nesten skikkelig korrekt, holder på å gjøre slik at besøket stryker med :o)

Vi har også en i vår krets som er skikkelig allergisk mot nøtter og mandler, blir bare verre og verre. Har sprøyter liggende klar på skolen og slikt.

Skrevet

Nemlig!;-)

God helg! (takk for litt krangling, - gjorde faktisk litt godt!

Skrevet

Nemlig!;-)

God helg! (takk for litt krangling, - gjorde faktisk litt godt!

Baaare hyggelig!

Si gjerne ifra en annen gang om du vil krangle litt :)

Skrevet

Plutselig ble tittelen på hovedinnlegger nesten skikkelig korrekt, holder på å gjøre slik at besøket stryker med :o)

Vi har også en i vår krets som er skikkelig allergisk mot nøtter og mandler, blir bare verre og verre. Har sprøyter liggende klar på skolen og slikt.

Gud, så glad man skal være når man ikke er allergisk mot noe og har barn som heller ikke er det.

Skrevet

Hahaha! Det er en dødsbra serie!

Skrevet

Ja, for alle som bor på gård har jo gris!;-( Ikke vi!

Så anskaff deg en! Det kunne jo hende svigermor kom med flere kaker? Eller til og med kom med middag? ;)

Skrevet

Hahaha! Det er en dødsbra serie!

Du føler kanskje en viss connection, med svigermonsteret ditt i bakhue? *knegg*

Skrevet

Det lønner seg sjelden å skrive innlegg når man er "helt oppe i taket" av sinne, for man har da lett for å glemme å f.eks. ta med detaljer eller annen informasjon av betydning for leserne.

Dette fører igjen til at man kanskje ikke får så mye sympati som man ønsker seg. Og man blir enda sintere.

Det er i det hele tatt ikke så lett å få sympati på sånne innlegg hvor man er illsint eller dritirritert.

Jeg har ingen problemer med å sympatisere med puttelulls innlegg. Overhodet ikke.

Skrevet

Du føler kanskje en viss connection, med svigermonsteret ditt i bakhue? *knegg*

Gjett om! ;)

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å sympatisere med puttelulls innlegg. Overhodet ikke.

Kanskje du også skulle skaffe deg en gris som du kan mate med svigermormat? Eller ville det vært en fornærmelse mot grisen? ;)

Skrevet

Gosj - jeg hadde kastet både kake og svigermor på dør. Gjerne på samme sted.

Skrevet

Kanskje du også skulle skaffe deg en gris som du kan mate med svigermormat? Eller ville det vært en fornærmelse mot grisen? ;)

Hehehe!

Skrevet

Jeg sympatiserer også nå altså!

Jeg er nok litt bortskjemt fordi jeg har ikke svigerforeldrene mine i Norge :)

Men min egen mor, derimot *sukk*, har min mann å slite med som svigermor.

Skrevet

Du bor jo på gård, ikke sant?

Har du ikke ei låvebru du kan dytte kvinnemenneske utfor - eller en fraukjeller?

Forstår hun ikke norsk? Eller gir hun bare blaffen i alle andre?!

Jeg skjønner godt din frustrasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...