Gjest jkfhdi uor Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå er jeg fortvila! Har gått sykemeldt nå i snart ett år, og må da tilbake i jobb eller trygd og da blir det lite penger... Jeg har slitt med masse plager i rygg, nakke og en hodepine som er konstant (holder på å bli gal) Legen har ikke gjort noe annet enn å skrive sykemelding og antidepressiva!! Har vært langt nede psykisk og... Bl annet hatt en alvorlig syk datter (som nå er erklært frisk) Alle har vel bare gått ut ifra at jeg har vært sliten. Nå sier min nye fysioterapaut (ei det er litt tak i) at hun lurer på om det ikke er en whiplash skade jeg har i nakken. Ble påkjørt bkfra for 3 år siden, ganske kraftig. Jeg har alle symptomer på det. - vond nakke - vondt i hodet - vonde skuldre og armer - psykiske problemer Jeg har til nå jobbet 50%, men som sagt må jeg nå gå tilbake i full jobb!! Åssen skal jeg klare det...??? Har ikke råd til å gå på rehab penger, det er jo 60% av lønnen bare, klarer meg så vidt på det jeg har utbetalt nå... Jeg er så fortvila og lei meg!!! Noen med noen trøstende ord og kanskje noen erfaringer fra det samme?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196905-huff-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.