Gå til innhold

Utslett - atopisk eller noe farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Håper noen har svar!

Babyen er 5 mnd, har tendenser til atopisk eksem, er ikke så mye plaget nå. I dag har han fått 3-4 små røde "merker" på brystet, lurer på om det kan være små tørre partier? Det er små partier som virker til å være mer røde inni og lysere utenpå. Men tenker selvfølgelig også på sykdommer. Vet at jeg skal trykke på utslettet med et gladd for å se om det går bort for å finne ut ang. hjernehinnebetennelse. Utslettet går for så vidt ikke bort, men synes ikke det ligner på det jeg har sett bilder av når det gjelder denne sykdommen. Formen er beldig bra, er ikke syk, ikke feber eller noe. God matlyst og godt humør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196909-utslett-atopisk-eller-noe-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håper noen har svar!

Hørtes ut som da min fikk atopisk eksem. Hun var 6 mnd og det kom ganske raskt etter at den første faste føsen ble introdusert. Det er veldig vanlig, sa legen. Har dere begynt med noe fast føde enda eller mme?

Ikke begynt med fast føde el. mme. Kun brystmelk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...