Gå til innhold

noen som har hatt trolldressen?

Anbefalte innlegg

Hva er dine erfaringer med denne dressen med ullfor?

Gutten min på 3 år skal nemlig gå i naturbarnehage og siden jeg har en arveprins så har jeg funnet ut at kvalitet går foran pris på ytterklærne.

Men er dressen verdt pengene?

Kan jo nevne at jeg bor på vestlandet og her er det vintere med lite snø og MYE ekstrem kald vind og slapsevær.

Hva med feks troll-luen, vottene og halsen? Holder de på varmen og er mye og gode?

(ps jeg er ikke så veldig merkebevisst og MÅ ikke kjøpe dyre klær, handler som regel på hennes og mauritz. Men som sagt så vil jeg spandere gode uteklær. Bare slik at det ikke blir den "velkjente" diskusjonen om dyre og billige klær osv) :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196926-noen-som-har-hatt-trolldressen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt 2 troll-dresser, med avtagbart ullfor.

Vi har vært ganske fornøyde, for det var praktisk å bruke foret og ytterdressen hver for seg av og til, samt at den var varm og god og vind- og regntett.

Dagmamman hatet imidl. dressene pga at hun syntes de var trange i strikkene rundt ankler og håndledd, pluss at foret måtte knappes på på innsiden. Og for hver av og påtagning liksom løsnet foret mange steder osv. Ikke veldig praksisk sånn sett, da, og jeg ser hvorfor hun ikke likte dem.

Dette var årsmodeller 2001 og 2003/2004, kan hende Troll har forbedret dressene nå.

Ikke prøvd andre produkter.

2005 modellen har forbedret dette med at ulldressen sitter bedre inni selve dressen. Jeg har selv ikke hatt troll, men Mikk Link. det er samme prinsippet, med to dresser. Den koster 1000 kr tror jeg. Jeg vr kjempefornøyd! Snuppa har hatt stor glede at å bruke ulldressen for seg. Den er så varm og god. På våren har hun brukt bare dressen, samme på høsten.

Venninna mi kjøpte Troll dress på qxl i går. 2003 modellen til 999. de har flere , helt nye.

Jeg skal enten ha Troll eller Reima i år. Har Reima nå :-) Er super fornøyd med den!

Jeg kjøpte troll dresser til jentene mine i jan. Jeg er misfornøyd. En ting er at de er veldig vanskelig å ta av og på. En annen grunn er at dressene ikke er slitesterke. Begge jentene fikk flere hull i dressene. Dressene er kun brukt i 3 mnd på snø. Jeg klagde både til Babyshop og leverandør men fikk samme svaret begge steder. Trolldressene er ikke slitesterke. Skal man ha en slitesterk dress blir dressen tyngre og mer klumpete. Så da må man velge hva som betyr mest.

Annonse

Har dressen til alle mine tre barn, 6,3 og 3 år.Er godt fornøyd med den. storebror har også vottene,kjempegode,ikke kald og ikke våt.Må nok invesere i to par til.

Kan anbefales !!!

P.S. ulldressen er super under regnklærne.Og,jeg fester ikke ulldressen fast i ytterdressen.

Har hatt 2 troll-dresser, med avtagbart ullfor.

Vi har vært ganske fornøyde, for det var praktisk å bruke foret og ytterdressen hver for seg av og til, samt at den var varm og god og vind- og regntett.

Dagmamman hatet imidl. dressene pga at hun syntes de var trange i strikkene rundt ankler og håndledd, pluss at foret måtte knappes på på innsiden. Og for hver av og påtagning liksom løsnet foret mange steder osv. Ikke veldig praksisk sånn sett, da, og jeg ser hvorfor hun ikke likte dem.

Dette var årsmodeller 2001 og 2003/2004, kan hende Troll har forbedret dressene nå.

Ikke prøvd andre produkter.

Den nyeste modellen har blitt mye bedre ved at det ikke er knapper men glidelås som fester ullforet til selve dressen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...