Gå til innhold

Gulp eller spy?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25

Jeg tror lillemora mi driver og spyr av og til jeg. Av og til gulper hun jo, da kommer det melkete gulp opp som lukter gulp. Men av og til kommer det vannaktig med hvite klumper i. Dette lukter mer surt, mer som spy, altså magesyre. Er dette også gulp eller er det spy? Andre ganger kommer det mer klumpete, helt hvitt, men tjukt og klumpete. Hva er gulp og hva er spy? Eller er alt gulp? Hva hvis hun driver og spyr da? Det er vel ikke bra?

Jeg har hørt at det er kun overskuddsmelken som blir gulpet opp, så gulper hun så vet jeg hvertfall at hun er mett. Men hva hvis hun spyr da? Da må hun vel ha mer mat?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196979-gulp-eller-spy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...