Gå til innhold

Den jæ*** nabo'n!

Anbefalte innlegg

En av nabounga har fått munn-, hånd- og fotsyken (eller hva det nå heter). I tillegg til at ikke dama reagerer når ungen sikler, susser på og rapper smokkene til andre småunger, presterer mora følgende utsagn: "Jeg har aldri hørt om denne sykdommen før! Jeg veit ikke engang om den er smttsom. Det er vel kanskje ikke tilfeldig, men det har akkurat begynt en somalier i barnehagen til XXX".

Jeg merker jeg er på kokepunktet når jeg hører slike holdninger! Fatter ikke at det er mulig å bli så forbanna trangsynt og KORT! Mangler rett og slett ord! Dessverre var jeg ikke tilstede akkurat da det blei sagt, ellers skulle jeg faen meg sagt hva jeg mente.

Vel, B, hvis du skulle lese dette: Verden har vel neppe mer bruk for "tolerante" nordlendinger som deg heller. Jeg synes du er ei skikkelig drittkjerring, og dersom jeg hører at du sprer om deg med denne slags pisspreik ute mer, kommer det til å snappe fullstendig for meg. Hvis dette er slik du oppdrar de uforskamma snørrunga dine til å tenke, er jeg ikke akkurat imponert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196994-den-j%C3%A6-nabon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

24

• annegunn

6

• Dorthe

4

• Petrine Eiffel

4

Jeg skjønner godt at du ble sint.Hadde det vært meg så hadde jeg klikket.Tenk å skylde på et uskyldig barn.

Veit du, jeg tror faktisk det er noe av det styggeste jeg har hørt noen gang! Jeg visste at hun har kommet med litt brunskjorte-aktige uttalelser tidligere, men dette tok faen meg kaka! *freser*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196994-den-j%C3%A6-nabon/#findComment-1382806
Del på andre sider

Annonse

Gjest fregnefjes

Veit du, jeg tror faktisk det er noe av det styggeste jeg har hørt noen gang! Jeg visste at hun har kommet med litt brunskjorte-aktige uttalelser tidligere, men dette tok faen meg kaka! *freser*

Jeg har en sønn sjøl som er mørk.Pappa`en er fra Sri Lanka.Vist noen hadde sagt det om sønnen min bare for at han er litt mørkere hadde jag blitt skikkelig forbannet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196994-den-j%C3%A6-nabon/#findComment-1382841
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...