Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du, du skrev det feil selv:)

Det skrives prosessen!

jepp, jeg kommenterte det akkurat sjøl over

*lol*

Fant ut etter et lite søk på nettet at det var ganske mange feilstavinger av akkurat det ordet. Nå skal jeg skrive det 50 ganger som straff:

Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen.

Skrevet

jepp, jeg kommenterte det akkurat sjøl over

*lol*

Fant ut etter et lite søk på nettet at det var ganske mange feilstavinger av akkurat det ordet. Nå skal jeg skrive det 50 ganger som straff:

Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen.

Juksemakerpipelort!

Du har klippi og limt du!

Skrevet

*lol*

Jeg skreiv forresten feil sjøl også haha.

Riktig er

prosessen! og nå har jeg sjekka i ordboka *flirer meg skakk*

Jeg har sittet her noen minutter og grublet nå ja og skulle akkurat til å ta frem ordboka selv. :o)

Gjest marthe02
Skrevet

Jeg har sittet her noen minutter og grublet nå ja og skulle akkurat til å ta frem ordboka selv. :o)

det glipper både her og der i blant skjønner jeg... :-)

Skrevet

Juksemakerpipelort!

Du har klippi og limt du!

hmmm? jeg?

*blunker med uskyldige øyne*

Jeg bare forenklet prosessen!

Skrevet

:-D Jaja mennsann! Det kan bli spennende å se hva barna lærer der på skolen!

Skrevet

Fagnivået til lærere i disse dager er skremmende dårlig...

Men nå synes jeg rettskriving er viktig. Dårlig formulerte setninger gremmes jeg også over, noe som VG og Dagbladets journalister er eksperter på.

Skrevet

Hm, læreren skrev det ikke med vilje da, for liksom å poengtere temaet tydeligere ? En slags ironi ?

Skrevet

En må vel anta det var snakk om ironi her?

Tross alt...

Skrevet

Hm, læreren skrev det ikke med vilje da, for liksom å poengtere temaet tydeligere ? En slags ironi ?

Man bør vel ikke bruke ironi til 6-åringer - iallefall ikke på den måten der...

Nei, jeg tror IKKE det var ironi. *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...