Gjest GA Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Men du, du skrev det feil selv:) Det skrives prosessen! jepp, jeg kommenterte det akkurat sjøl over *lol* Fant ut etter et lite søk på nettet at det var ganske mange feilstavinger av akkurat det ordet. Nå skal jeg skrive det 50 ganger som straff: Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 jepp, jeg kommenterte det akkurat sjøl over *lol* Fant ut etter et lite søk på nettet at det var ganske mange feilstavinger av akkurat det ordet. Nå skal jeg skrive det 50 ganger som straff: Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, Prosessen, prosessen, prosessen, prosessen, prosessen. Juksemakerpipelort! Du har klippi og limt du! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 *lol* Jeg skreiv forresten feil sjøl også haha. Riktig er prosessen! og nå har jeg sjekka i ordboka *flirer meg skakk* Jeg har sittet her noen minutter og grublet nå ja og skulle akkurat til å ta frem ordboka selv. ) 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg har sittet her noen minutter og grublet nå ja og skulle akkurat til å ta frem ordboka selv. ) det glipper både her og der i blant skjønner jeg... :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Juksemakerpipelort! Du har klippi og limt du! hmmm? jeg? *blunker med uskyldige øyne* Jeg bare forenklet prosessen! 0 Siter
bb71 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 :-D Jaja mennsann! Det kan bli spennende å se hva barna lærer der på skolen! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Fagnivået til lærere i disse dager er skremmende dårlig... Men nå synes jeg rettskriving er viktig. Dårlig formulerte setninger gremmes jeg også over, noe som VG og Dagbladets journalister er eksperter på. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hm, læreren skrev det ikke med vilje da, for liksom å poengtere temaet tydeligere ? En slags ironi ? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 En må vel anta det var snakk om ironi her? Tross alt... 0 Siter
org Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 Hm, læreren skrev det ikke med vilje da, for liksom å poengtere temaet tydeligere ? En slags ironi ? Man bør vel ikke bruke ironi til 6-åringer - iallefall ikke på den måten der... Nei, jeg tror IKKE det var ironi. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.