Minde Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Dette med venne anbefaling eller venne brev som skal sendes med til giver landet, hva er det??? Får nok vite hva det er med adopsjons foreningen når den tid kommer, men bare lurte. Må disse være noen du ikke er i slekt med? 0 Siter
l@bamba Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Et brev som forteller hvordan dere er som mennesker, og at de tror dere kommer til å bli gode foreldre. Sier noe om at dere har plass nok, både i hus og hjertet til et barn.(evt et barn til, som for oss)De må ikke være i slekt. Vi holder akkurat på med dette nå, og jeg blir veldig glad når jeg ser hva vennene våre skriver om oss. Lykke til!!! 0 Siter
Gjest Sabeltanna Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Et brev som forteller hvordan dere er som mennesker, og at de tror dere kommer til å bli gode foreldre. Sier noe om at dere har plass nok, både i hus og hjertet til et barn.(evt et barn til, som for oss)De må ikke være i slekt. Vi holder akkurat på med dette nå, og jeg blir veldig glad når jeg ser hva vennene våre skriver om oss. Lykke til!!! Hvilke land er det som krever det? 0 Siter
Minde Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 Hvilke land er det som krever det? Tror at alle land krever det, men akkkurat det er en enkel sak i forhold til mange andre ting i denne prosessen. Men hvor mange slik anbefalinger må en ha fra venner? 1-2-3??? Greit å begynne å forberede dem på det. 0 Siter
Minde Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 Hvilke land er det som krever det? Tror at alle land krever det, men akkkurat det er en enkel sak i forhold til mange andre ting i denne prosessen. Men hvor mange slik anbefalinger må en ha fra venner? 1-2-3??? Greit å begynne å forberede dem på det. 0 Siter
Refiloe Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hvilke land er det som krever det? Trenger ingen venneanbefalinger til Sør Afrika 0 Siter
fadi Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Tror at alle land krever det, men akkkurat det er en enkel sak i forhold til mange andre ting i denne prosessen. Men hvor mange slik anbefalinger må en ha fra venner? 1-2-3??? Greit å begynne å forberede dem på det. Kina krever det i hvert fall ikke. 0 Siter
l@bamba Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hvilke land er det som krever det? vi adopterer fra etiopia 0 Siter
sjøfrid Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Colombia krever uttalelse fra 3 venner. Du får en grei "mal" på hvilke forhold som skal beskrives i uttalelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.