Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette med venne anbefaling eller venne brev som skal sendes med til giver landet, hva er det??? Får nok vite hva det er med adopsjons foreningen når den tid kommer, men bare lurte. Må disse være noen du ikke er i slekt med?

Skrevet

Et brev som forteller hvordan dere er som mennesker, og at de tror dere kommer til å bli gode foreldre. Sier noe om at dere har plass nok, både i hus og hjertet til et barn.(evt et barn til, som for oss)De må ikke være i slekt.

Vi holder akkurat på med dette nå, og jeg blir veldig glad når jeg ser hva vennene våre skriver om oss. Lykke til!!!

Gjest Sabeltanna
Skrevet

Et brev som forteller hvordan dere er som mennesker, og at de tror dere kommer til å bli gode foreldre. Sier noe om at dere har plass nok, både i hus og hjertet til et barn.(evt et barn til, som for oss)De må ikke være i slekt.

Vi holder akkurat på med dette nå, og jeg blir veldig glad når jeg ser hva vennene våre skriver om oss. Lykke til!!!

Hvilke land er det som krever det?

Skrevet

Tror at alle land krever det, men akkkurat det er en enkel sak i forhold til mange andre ting i denne prosessen. Men hvor mange slik anbefalinger må en ha fra venner? 1-2-3??? Greit å begynne å forberede dem på det.

Skrevet

Tror at alle land krever det, men akkkurat det er en enkel sak i forhold til mange andre ting i denne prosessen. Men hvor mange slik anbefalinger må en ha fra venner? 1-2-3??? Greit å begynne å forberede dem på det.

Skrevet

Trenger ingen venneanbefalinger til Sør Afrika

Skrevet

Kina krever det i hvert fall ikke.

Skrevet

vi adopterer fra etiopia

Skrevet

Colombia krever uttalelse fra 3 venner. Du får en grei "mal" på hvilke forhold som skal beskrives i uttalelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...