janda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei, har vært hos legen min flere ganger men ikke fått noe bra svar eller behandling enda. Legen sier jeg har prostatitt,han har også sjekket prostata gjentatte ganger uten å finne ut at den er hverken øm eller forstørret. Har også prøvd ett parr medisinkurer uten virkning. Jeg har ikke smerter i bekken eller ved vannlating. Mine plager er som følger. Jeg tisser ofte og lite om gangen. Det føles ofte som om jeg fryser på penis, og at selve penis føles kald og våt. Da føles det som jeg er tissvåt, men, trusen er ikke våt av tiss og det lukter heller ikke urin av meg. Men likevell føles selve penis kald og våt. Problemet er ikke så tilstede når jeg holder meg i aktivitet, men oppstår helst når det blir mye stillesitting. (det bør vel også sies at problemet med at jeg liksom fryser på penis ikke er tatt opp med legen,) Jeg er 47 år, penis fungerer ypperlig til mer hyggelige oppdrag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Litt feil forum kanskje? Dette er ammeforumet :-) Post innlegget ditt på almenn eller inkontinens, så får du kanskje flere svar. Har du gått til urolog? Hvis ikke kan det være lurt, få henvisning fra legen din. Urologen er spesialist på dette området. Det finnes medisiner også, bla detrusitol Søk på detrusitol her: http://www.felleskatalogen.no/ Her finner du litt info også: http://www.lommelegen.no/art/art1127.asp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild Alquist, Helsesøster Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon for liknende spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fryserpåpenis Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet hva det er? Sliter med det samme... Livredd!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.