Gjest prust Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 I går gikk vi på kino, nesten hele familien, dvs storebror på 6, mellomsøster på 4, mannen min og jeg. Filmen vi valgte var Madagaskar, en film ungene hadde plukket opp en del reklame om. Og det var jo moro da! Kule stilige figurer, morsomme replikker, passe spennende for ungene. Hun på fire klarte nok ikke helt å følge med hele tiden, men var veldig opptatt av den store salen, alle menneskene og hvor "lysmannen" satt (helt bakerst, høyt oppe). Vi koste oss i alle fall. Lenge siden sist vi var avgårde - da var det på Gråtass, og vi hadde med oss minstemor, som da bare var noen måneder gammel :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har tenkt å se den med ungene jeg også - har sett forfilm på den og den så råmorsom ut! ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har tenkt å se den med ungene jeg også - har sett forfilm på den og den så råmorsom ut! ) Filmen var morsom, men vi ble bittelitt skuffet over at den ikke viste mer av Madagaskar. Min mor bodde der da hun var barn, og vi tenkte kanskje vi skulle se litt mer av øya enn det vi gjorde. Men de hadde med en del spesielle planter og dyr som bare vokser der da! Jenta mi på fire gikk og sang på "Jeg liker move it, move it! Jeg liker move it, move-it!" både i går kveld og i dag morges :-) Og så var det veldig stas med matboksen med de dyra på idag :-) 0 Siter
Gjest hva mener du? Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Filmen var morsom, men vi ble bittelitt skuffet over at den ikke viste mer av Madagaskar. Min mor bodde der da hun var barn, og vi tenkte kanskje vi skulle se litt mer av øya enn det vi gjorde. Men de hadde med en del spesielle planter og dyr som bare vokser der da! Jenta mi på fire gikk og sang på "Jeg liker move it, move it! Jeg liker move it, move-it!" både i går kveld og i dag morges :-) Og så var det veldig stas med matboksen med de dyra på idag :-) Du mente seriøst de skulle vist mer av Madagaskar??? Var ikke det her en morsom-barne film?? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Du mente seriøst de skulle vist mer av Madagaskar??? Var ikke det her en morsom-barne film?? Joda, vi visste jo at det var en morsom barnefilm - men jeg tenkte at siden de hadde kalt den Madagaskar, som faktisk er et bestemt geografisk sted her i verden, så ville en kanskje sett litt mer av øya enn det vi så. I den delen av filmen som foregikk i New York, var det jo mennesker med, det var det ikke på Madagaskar. Selvfølgelig forventet jeg ikke en seriøs film om nasjonen Madagaskar :-) 0 Siter
ank72 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Var også med minsten på 2,5 og storesøster på 5,5 å så Madagaskar i går. En flott, morsom familiefilm som virkelig kan anbefales;-)!! 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Høres ut som en morsom film. Vi venter på Charlie og sjokoladefabrikken. Jeg har veldig lyst å være med, men lillemor er bare 6 mnd. Du hadde med baby og det gikk greit? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Høres ut som en morsom film. Vi venter på Charlie og sjokoladefabrikken. Jeg har veldig lyst å være med, men lillemor er bare 6 mnd. Du hadde med baby og det gikk greit? Vi hadde med baby i fjor høst da lillesøster var ca et halvt år. Det gikk kjempefint. Hun sov første halvtimen, og satt rolig på fanget resten av tida. Tror jeg ammet henne litt :-) I går hadde vi barnevakt til henne da vi var på kino. Hun hadde ikke klart å sitte stille i ti minutter en gang! 0 Siter
Heffalump Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg var sammen med poden på 4,5 år og så Madagaskar nå i kveld - og jeg kan bare slenge meg på anbefalingen (selv om JEG lo mer enn poden da....) - denne skal vi ha på DVD! Hilsen 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg var og så Madagaskar med 6åringen nå i helgen. Kjempemorsomt, kult laget og spenning innimellom. Denne kommer inn i dvd-samlingen når den kommer ut for salg, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.