Gjest asni Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er det bare Trolldressen og Reimadressen som får "godkjent", eller er det andre billigere merker som også kan anbefales? Er jo ikke alltid at pris og merker er det beste. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg kjøper dresser på Europris jeg, og jeg er veldig fornøyd. Ungene mine er like varme og tørre som andre barn. Når ungene er så små, vokser de så fort og man må kjøpe ny dress hvert år - da synes jeg Europris er en grei løsning. Man har sannelig nok å bruke pengene på. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Nei, jeg har kjøpt dresser fra H&M også, de har vært greie de. De hadde bl.a noen billige i bever nylon som de solgte mye av sist vinter. Vinterstid bruker vi hjemmestikka ullgenser og ullbukse under slike dresser, for de virker ikke så varme som Troll og Reima. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Mine to har hver sin dress fra Sparkjøp til 199,- pr. stk. Har vært kjempefornøyd, eneste er at de er litt trange rundt hådnleddene, men det hører jo noen si at Troll-dressene er også. ) 0 Siter
Aryane Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hadde Helly Hansen til minsten ifjor, var veldig fornøyd med den, den hadde "oljebuksestoff" i rumpen og foran på bena, og det er jo en fordel når de ligger og kryper i slapsen. Resten var vannavisende, opplevde ikke han han ble våt gjennom en eneste gang. 0 Siter
tiliti Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg kjøper dresser på Europris jeg, og jeg er veldig fornøyd. Ungene mine er like varme og tørre som andre barn. Når ungene er så små, vokser de så fort og man må kjøpe ny dress hvert år - da synes jeg Europris er en grei løsning. Man har sannelig nok å bruke pengene på. Europris sitt regntøy virker utrolig bra. Desverre hadde de ikke, og kunne ikke skaffe størrelse 98/104 da vi trengte regntøy. 0 Siter
laban Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ungene mine begynner å bli ferdige med hele dresser, men jeg har vært i markedet siden ca. 1992. De har aldri hatt verken Troll eller Reima. Da den eldste var liten, gikk det stort sett i Helly-Hansen. De hadde svært slitesterke dresser uten fôr, til vår og høst. Minstemann har hatt vinterdress fra både her og der, bl.a. fra Cubus. En sjelden gang har vi måttet fornye den midt i sesongen fordi den har blitt ødelagt (f.eks. totalt glidelåshavari). Men selv de få gangene det skjer, blir det rimeligere enn med én (veldig) dyr dress pr. sesong. Ta hensyn til klimaet der du bor, kjøp når sesongen går mot slutten og se på hvordan dressen er å kle på og av. Spør gjerne de som jobber i barnehagen, de har sikkert sett noen dresser som er veldig upraktiske. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Vi har aldri kjøpt Troll eller Reima dresser til våre barn. Den eldste har sluttet med dress for mange år siden da. Det har gått mye i Helly Hansen og billig dresser fra H&M og Bogerud tekstil. Vi har vært fornøyd med alle dressene bortsett fra en billig dress fra spar kjøp vi kjøpte i fjor. Den røyk i glidelåsen relativt raskt, men har hørt andre som har vært veldig fornøyd med den dressen. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Europris sitt regntøy virker utrolig bra. Desverre hadde de ikke, og kunne ikke skaffe størrelse 98/104 da vi trengte regntøy. Troll og Reima har gode dresser, men det er vel ikke bare det som gjelder :-) Da jenta mi var to å hadde hun Mik-Line dress, den var vi kjempefornøyde med. Dyr den også, kostet 1000 kr. Den har ulldress inni selve dressen og den brukte snuppa kjempemye. I fjor hadde hun Reima, superfornøyd med den også. Barnehagepersonalet skryter veldig av dressen hennes og sier noe om at hun aldri er våt, kald osv. I motsetning til andre dresser. De nevner ikke merker. Vi kommer til å kjøpe reima dress i høst også. Jeg synes det er verd prisen. Vi kjøper også Reima lue, superfornøyd med den også :-) ....men hver sin smak.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.