Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk om vi kunne vært mer impulsive sjeler, frie og ikke redde for alle de kanskje unødvendige reaksjonene vi får, fordi det er så snevre grenser for hvordan vi skal oppføre oss.

Å klemme et tre høres deilig ut. Jeg går tur og synger. Innimellom av full hals. Ikke mitt i bygatene da, men himmel og hav; hvem skader jeg?

Livet er for kort til å bry seg om alt mulig, snart er vi i grava hele gjemgen, om en 50-80 år.

Tenk på alt det rare og litt ukonvensjonelle vi kan finne på i løpet av den tiden! Jeg slår et slag for større frihet, og det å bli mer originale, med stolthet.Gode forslag til andre interessante opplevelser tas herved i mot med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197123-apropo-tr%C3%A6r/#findComment-1384947
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...