fugl Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har vært på ferie, og som du ser av innlegget under, så havner vi nok ikke i samme gruppe... Men jeg kjenner andre som gjør det da!! Gleder meg til å følge med på dere, og håper vi kommer rett bak dere!! Klem, 0 Siter
Gjest Østen igjen Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg føler virkelig med deg!!! Håper virkelig at du snart oppnår kontakt med BV og at dere blir prioritert i forhold til å få ny rapport. Skulle bare mangle synes nå jeg! Jeg for min del har irrirtert meg veldig over legeattesten som aldri kom i retur fra legen. Når jeg ringer og purrer så er det ganske irriterende at de sender den som B-post etter det. Men den kom ihvertfall i går så da er det bare mannen min sin legeattest vi venter på så går alle papirer til AF. Blir helt sikkert ikke LID før i oktober, men jeg håper vi rekker det. Kommer vel litt an på AF. Masse lykke til videre så får vi oppdatere hverandre her på DOL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.