Gjest mirakel*2? Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er det noen som vet hvordan en logger seg inn. Registrerte meg og fikk passord i mailen. Men når jeg skriver det inn på "logg inn" kommer jeg ikke inn 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er du sikker på at du skriver riktig da. Jeg skriver bare mailadresse, passord, logger inn og så er jeg inne. Gjorde det akkurat nå. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er du sikker på at du skriver riktig da. Jeg skriver bare mailadresse, passord, logger inn og så er jeg inne. Gjorde det akkurat nå. har prøvd å registrere meg med to mailadresser, men ingenting skjer. Det var litt irriterende. For det virker litt lite liv her på "vil bli gravid" forumet 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 har prøvd å registrere meg med to mailadresser, men ingenting skjer. Det var litt irriterende. For det virker litt lite liv her på "vil bli gravid" forumet Du har ikke fått en link i mailen som du må klikke på for å aktivere først da? Ellers finnes jo snartgravid.com og snartmamma.com også. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Du har ikke fått en link i mailen som du må klikke på for å aktivere først da? Ellers finnes jo snartgravid.com og snartmamma.com også. Jeg klikket på den , men ingenting skjer. Jeg får prøve de andre nettstedene du nevnte:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.