Gå til innhold

er dette rart av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evina

Det er det dummeste jeg har lest noen gang!!!

"Da Burde man ikke ha sex ???

Hallo ???

Klart en kan ha sex med singlet på.

Den singleten forsvinner den dagen hun føler seg trygg på han og på seg selv !!!

:o)

Hun føler seg trygg nok til å ha penisen hans inne i seg, men ikke til å ta av toppen. Da er jeg enig med Evina... ;o)

• 4 uker senere...
Skrevet

Blir litt lei meg når ikke folk forstår at dette er et problem for meg... Men jeg har nå snakket med kjæresten min, og han sier at det skal skje når jeg er klar for det, han var kjempe grei!!! Så nå må jeg bare bli kvitt litt angst...! Håper det blir bedre nå

Forstår godt problemet ditt jeg.

Skulle egentlig til å skrive det jeg synes virket mest dumt var at du ikke ville fortelle han hvorfor, men så ser jeg at du har gjor det. Og det er flott :)

Når du blir litt tryggere på deg selv og han kommer du dit hvor du tør kle deg helt naken.

Ingen er perfekte, men han vil helt sikkert synes du er flott. Dessuten tror jeg du kommer til å nyte sexen mer når du føler deg komfortabel med nakenheten.

• 4 uker senere...
Petrine Eiffel
Skrevet

evina , er du helt klar i pappen? "da bør man ikke ha sex" , idiotisk innlegg fra deg

Hvis man ikke er klar for å kle av seg på kroppen, så er man selvfølgelig ikke klar til å sex heller...

Petrine Eiffel
Skrevet

Evina

Det er det dummeste jeg har lest noen gang!!!

"Da Burde man ikke ha sex ???

Hallo ???

Klart en kan ha sex med singlet på.

Den singleten forsvinner den dagen hun føler seg trygg på han og på seg selv !!!

:o)

Øh, DEN DAGEN hun føler seg trygg på seg selv og han?? Ja, enda større grunn til ikke å ha sex hvis man ikke er trygg på noen av partene:-)

Skrevet

Hvis man ikke er klar for å kle av seg på kroppen, så er man selvfølgelig ikke klar til å sex heller...

Kjeder du deg, siden du går igjennom nesten 3 måneder gamle tråder? ;-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Kjeder du deg, siden du går igjennom nesten 3 måneder gamle tråder? ;-)

Hehe...huff jeg så det nå:-) Ja jeg kjeder meg...så ikke på datoen, men den lå på første sida så jeg tenkte ikke over det...

Hehe, skal prøve å finne på noe annet jeg:-)

Skrevet

Hehe...huff jeg så det nå:-) Ja jeg kjeder meg...så ikke på datoen, men den lå på første sida så jeg tenkte ikke over det...

Hehe, skal prøve å finne på noe annet jeg:-)

:-)

• 3 måneder senere...
Lady_Butterfly
Skrevet

Gjør det som er OK for deg.

Ikke tenk så mye på hva som er "rart" og "ikke rart". Singleten kommer av når du er klar for det. Ikke la noe/noen presse deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...