Gå til innhold

En nydelig jente fra Kina

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye!! Vår lille Hunan-prinsesse var 9.5 ved tildeling, så nesten like gammel/ung.

Changsha var flott - vi var på landet en tur, på Provinsmuseet (der en flere tusenår gammel dame ligger utstilt,og hvor der ellers er masse kjekt å se), på universitetet (Confusianisme-fakultetet - fantastisk flott) og flere andre steder. Gled dere!

Klem

Flere tusen år gammel dame utstilt ja.... Du glemte å si at de fant henne balsamert med alle innvollene intakt, og at de (innvollene altså)ligger på sprit på museet sammen med resten av dama. Det må ca være den ekleste museumsutstillingen jeg noengang har sett. Et "akvarium" med tarmer i, et med reproduktive deler, et med lever osv osv. Jeg gikk med spye langt opp i halsen....! Vi var der forøvrig dagen før vi fikk ungene våre, så jeg tror dessverre at det som ble sagt der inne gikk de fleste hus forbi, alle hadde tankene sine andre steder. :o)

MVH

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

2

• carla1365380461

2

• tantemea

2

• Refiloe

1

Mest aktive i denne tråden

carla1365380461

Flere tusen år gammel dame utstilt ja.... Du glemte å si at de fant henne balsamert med alle innvollene intakt, og at de (innvollene altså)ligger på sprit på museet sammen med resten av dama. Det må ca være den ekleste museumsutstillingen jeg noengang har sett. Et "akvarium" med tarmer i, et med reproduktive deler, et med lever osv osv. Jeg gikk med spye langt opp i halsen....! Vi var der forøvrig dagen før vi fikk ungene våre, så jeg tror dessverre at det som ble sagt der inne gikk de fleste hus forbi, alle hadde tankene sine andre steder. :o)

MVH

hihi....

Nei, jeg glemte det med vilje, selvfølgelig!! ;-)

Ikke hør på AAA, dere - det var så kjekt at. Jeg er enig i at hun var litt makaber, men tenk da - hun så jo nesten levende ut!!

Og så var der masse annet flott fra eldgamle graver å se.

(Men jeg kan være enig i at det ikke passer så godt å gå mens man fremdeles har pressrier.)

;-))

Klem -

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...