AAA Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så mye!! Vår lille Hunan-prinsesse var 9.5 ved tildeling, så nesten like gammel/ung. Changsha var flott - vi var på landet en tur, på Provinsmuseet (der en flere tusenår gammel dame ligger utstilt,og hvor der ellers er masse kjekt å se), på universitetet (Confusianisme-fakultetet - fantastisk flott) og flere andre steder. Gled dere! Klem Flere tusen år gammel dame utstilt ja.... Du glemte å si at de fant henne balsamert med alle innvollene intakt, og at de (innvollene altså)ligger på sprit på museet sammen med resten av dama. Det må ca være den ekleste museumsutstillingen jeg noengang har sett. Et "akvarium" med tarmer i, et med reproduktive deler, et med lever osv osv. Jeg gikk med spye langt opp i halsen....! Vi var der forøvrig dagen før vi fikk ungene våre, så jeg tror dessverre at det som ble sagt der inne gikk de fleste hus forbi, alle hadde tankene sine andre steder. ) MVH 0 Siter
Kongsdatter Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 GRATULERER med den lille jenta! Ha en flott reise til midtens rike. 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Flere tusen år gammel dame utstilt ja.... Du glemte å si at de fant henne balsamert med alle innvollene intakt, og at de (innvollene altså)ligger på sprit på museet sammen med resten av dama. Det må ca være den ekleste museumsutstillingen jeg noengang har sett. Et "akvarium" med tarmer i, et med reproduktive deler, et med lever osv osv. Jeg gikk med spye langt opp i halsen....! Vi var der forøvrig dagen før vi fikk ungene våre, så jeg tror dessverre at det som ble sagt der inne gikk de fleste hus forbi, alle hadde tankene sine andre steder. ) MVH hihi.... Nei, jeg glemte det med vilje, selvfølgelig!! ;-) Ikke hør på AAA, dere - det var så kjekt at. Jeg er enig i at hun var litt makaber, men tenk da - hun så jo nesten levende ut!! Og så var der masse annet flott fra eldgamle graver å se. (Men jeg kan være enig i at det ikke passer så godt å gå mens man fremdeles har pressrier.) ;-)) Klem - 0 Siter
siro Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer med prinsessa! Er det ikke en god følelse ?! Vi reiser til Hunan og henter vår lille jente om 2 uker til. Vi bruker oxo VB. Lykke til! 0 Siter
Melissa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så masse med jenta :-) Klem fra 0 Siter
Lykkelig mor Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulere så masse, når får dere hente? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så mye med den lille jenta 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så masse med godjenta fra Hunan! :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
Koreagull Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hipp Hurra! Gratulerer så mye med prinsessa! ;o) 0 Siter
kompis Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer hjerteligst med den lille prinsessa fra Hunan! God tur til midtens rike! 0 Siter
midnattsol Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så mye med den vesle jenta. 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Så flott! Gratulerer masse! 0 Siter
gabi1365380745 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Der kom Kina-tildelingene, ja :-) Gratulerer så mye med den lille Prinsessen! Beste hilsen fra GRATULERER så mye med jenta, håper dere ikke må vente alt for lenge før dere kan reise å hente hjem gullet. Hilsen gabi 0 Siter
jks 77 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gratulerer sååå mye med ei datter!!! Håper dere får reise og hente henne hjem snart ;o) Mvh 0 Siter
Gjendine Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Og et høyt HURRA for ei skjønn lita jente fra Hunan. Har vært to ganger i Changsha, Hunan da vi har to skjønne jenter født i Hunan. Kan du si fra hvor i Hunan datteren deres er i fra? 0 Siter
Gro72 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer med den lille prinsessa! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.