Gå til innhold

Sandaler......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker sandaler i dag!

Jeg også! :-)

*vifter med tærne*

Skrevet

Pakk dem bort- så får du garantert bruk for dem igjen;-)

*lol*

Ja, sånn pleier det å være, det kan du banne på.

Skrevet

Her er det shorts, barbeint og bade-i-vannsprederen-vær i dag :-)

Å, nei, vi pakker ikke bort sandalene ennå!

Bor i Kristiansand. Var faktisk fristet til å gå på stranda i dag...!

Skrevet

Oj, heldiggriser!

Skrevet

Heldiggriser.

Her fikk jenta vår på strømpebukse i morges; det var 7 grader da hun ble kjørt til barnehagen og nå er det 9...

Skrevet

Her har jeg pakka bort sommertøyet for i år. Fyrte i ovnen i morges, 8-9 grader og regn...

Skrevet

Her er det over 15 grader - mildt og fint, men ikke sol.

Jeg tror nok jeg hadde pakka bort sandalene. Mine unger går like gjerne i joggesko og shorts ;-)

Skrevet

Jenta mi går i sandaler i dag, hun!

-forøvrig pleier jeg gjerne å bruke sandalene som innesko på vinteren. Så jeg pakker ikke bort noe sålenge det er passe.

-hva gjorde du med dem da? (regner egentlig med at du har bestemt deg for hva du skal gjøre nå som det er kvelden allerede )

Skrevet

Her brukes sandalene ennå. Idag var det 24 grader og sommervær...

Bor på vestlandet ;)

Ellers kommer sandaler til å bli brukt om de skal ha innesko på skolen/sfo.

Og når vi skal til syden i høst.

Skrevet

Oj, heldiggriser!

Det har vært en helt fantastisk dag! Helt stille og nesten litt trykkende varmt. Ungene har løpt rundt i bare underbuksa, og jeg har solt meg i hagen. Det er varmt ennå, går bare i shorts og topp.

Men det var vel kanskje siste sommerdagen. De melder visst regn i morgen :-(

Skrevet

Her har jeg pakka bort sommertøyet for i år. Fyrte i ovnen i morges, 8-9 grader og regn...

Da bor du sikkert i nærheten av meg. :o)

Bikkjekaldt..... *fyrer opp oljeovnen*

Skrevet

-forøvrig pleier jeg gjerne å bruke sandalene som innesko på vinteren. Så jeg pakker ikke bort noe sålenge det er passe.

-hva gjorde du med dem da? (regner egentlig med at du har bestemt deg for hva du skal gjøre nå som det er kvelden allerede )

Jeg har ikke pakket dem bort, kanskje vi tar dem på i morgen med sokker i..... Lækkert! Jeg bruker ikke sokker i sandaler selv, da, men på barn er det mer vanlig.

Gjest juristen
Skrevet

Nei, det er ikke lov til å pakke bort sandaler før 15. september. Da må de imidlertid pakkes vekk. (Jmf Lov om bruk av sandaler §1-12).

Skrevet

Nei, det er ikke lov til å pakke bort sandaler før 15. september. Da må de imidlertid pakkes vekk. (Jmf Lov om bruk av sandaler §1-12).

*lol*

*Blar febrilsk i Norges lover for å finne et unntak*

Skrevet

Nei, i dag ble det ikke mye sandal-vær i hovedstaden, gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...