morsan Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg bruker sandaler i dag! Jeg også! :-) *vifter med tærne* 0 Siter
Basf Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Pakk dem bort- så får du garantert bruk for dem igjen;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Pakk dem bort- så får du garantert bruk for dem igjen;-) *lol* Ja, sånn pleier det å være, det kan du banne på. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her er det shorts, barbeint og bade-i-vannsprederen-vær i dag :-) Å, nei, vi pakker ikke bort sandalene ennå! Bor i Kristiansand. Var faktisk fristet til å gå på stranda i dag...! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Her er det shorts, barbeint og bade-i-vannsprederen-vær i dag :-) Å, nei, vi pakker ikke bort sandalene ennå! Bor i Kristiansand. Var faktisk fristet til å gå på stranda i dag...! Oj, heldiggriser! 0 Siter
emin Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her er det shorts, barbeint og bade-i-vannsprederen-vær i dag :-) Å, nei, vi pakker ikke bort sandalene ennå! Bor i Kristiansand. Var faktisk fristet til å gå på stranda i dag...! Heldiggriser. Her fikk jenta vår på strømpebukse i morges; det var 7 grader da hun ble kjørt til barnehagen og nå er det 9... 0 Siter
tussetrollet Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her har jeg pakka bort sommertøyet for i år. Fyrte i ovnen i morges, 8-9 grader og regn... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her er det over 15 grader - mildt og fint, men ikke sol. Jeg tror nok jeg hadde pakka bort sandalene. Mine unger går like gjerne i joggesko og shorts ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jenta mi går i sandaler i dag, hun! -forøvrig pleier jeg gjerne å bruke sandalene som innesko på vinteren. Så jeg pakker ikke bort noe sålenge det er passe. -hva gjorde du med dem da? (regner egentlig med at du har bestemt deg for hva du skal gjøre nå som det er kvelden allerede ) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her brukes sandalene ennå. Idag var det 24 grader og sommervær... Bor på vestlandet Ellers kommer sandaler til å bli brukt om de skal ha innesko på skolen/sfo. Og når vi skal til syden i høst. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Oj, heldiggriser! Det har vært en helt fantastisk dag! Helt stille og nesten litt trykkende varmt. Ungene har løpt rundt i bare underbuksa, og jeg har solt meg i hagen. Det er varmt ennå, går bare i shorts og topp. Men det var vel kanskje siste sommerdagen. De melder visst regn i morgen :-( 0 Siter
emin Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her har jeg pakka bort sommertøyet for i år. Fyrte i ovnen i morges, 8-9 grader og regn... Da bor du sikkert i nærheten av meg. ) Bikkjekaldt..... *fyrer opp oljeovnen* 0 Siter
Mandolaika Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Jenta mi går i sandaler i dag, hun! -forøvrig pleier jeg gjerne å bruke sandalene som innesko på vinteren. Så jeg pakker ikke bort noe sålenge det er passe. -hva gjorde du med dem da? (regner egentlig med at du har bestemt deg for hva du skal gjøre nå som det er kvelden allerede ) Jeg har ikke pakket dem bort, kanskje vi tar dem på i morgen med sokker i..... Lækkert! Jeg bruker ikke sokker i sandaler selv, da, men på barn er det mer vanlig. 0 Siter
Gjest juristen Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Nei, det er ikke lov til å pakke bort sandaler før 15. september. Da må de imidlertid pakkes vekk. (Jmf Lov om bruk av sandaler §1-12). 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Nei, det er ikke lov til å pakke bort sandaler før 15. september. Da må de imidlertid pakkes vekk. (Jmf Lov om bruk av sandaler §1-12). *lol* *Blar febrilsk i Norges lover for å finne et unntak* 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Jenta mi går i sandaler i dag, hun! -forøvrig pleier jeg gjerne å bruke sandalene som innesko på vinteren. Så jeg pakker ikke bort noe sålenge det er passe. -hva gjorde du med dem da? (regner egentlig med at du har bestemt deg for hva du skal gjøre nå som det er kvelden allerede ) Nei, i dag ble det ikke mye sandal-vær i hovedstaden, gitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.