Gå til innhold

Klarte ikke redde baby.

Anbefalte innlegg

Nei, men toåringen hadde neppe fått det bedre med en baby der i tillegg, som krever masse oppmerksomhet.

??? Så det er for 2-åringen sin skyld du mener at det er best at babyen døde altså? Jeg gir meg ende over!

Det er ALDRI bra for NOEN at en liten baby dør!! Det sitter nå en pappa og en liten 2-åring og sørger over en død mamma OG en liten baby de aldri fikk bli kjent med!

Beste hilsen fra

Fortsetter under...

??? Så det er for 2-åringen sin skyld du mener at det er best at babyen døde altså? Jeg gir meg ende over!

Det er ALDRI bra for NOEN at en liten baby dør!! Det sitter nå en pappa og en liten 2-åring og sørger over en død mamma OG en liten baby de aldri fikk bli kjent med!

Beste hilsen fra

Du har din mening, jeg har min. Hvorfor krangle, da... Meningsløst, men du har sikkert ikke så mye annet å ta deg til.

Så om jeg døde, så kan like godt min fem uker gamle sønn dø også, for han vil ikke ha det noe bra uten meg? Pappaen kan jo ikke ta seg av han, nei...

Barnet kunne eventuelt blitt adoptert bort, om det ikke hadde andre familiemedlemmer i Norge.

Jeg synes uttalelsen din er utrolig merkelig. Men om du tror de er sammen med "små engler i himmelen", så gir det vel mening for deg...

Du har din mening, jeg har min. Hvorfor krangle, da... Meningsløst, men du har sikkert ikke så mye annet å ta deg til.

Ehm... Hvorfor er du på DOL, om du ikke ville diskutere noe? Eller vil du bare gi en kommentar og ikke få noen reaksjoner på den? Når du sier at det er like greit at et barn dør, så må du regne med at mennesker blir opprørte.

Annonse

Petrine Eiffel

Nå aner jeg ikke historien til hun som druknet, men antakeligvis sitter det en far en plass som nå må sørge over både sin kone og sitt barn. At du fremdeles kan mene at det var best for barnet å dø, er meg helt ufattelig. Ønske et barns død..........

Uten at jeg skal legge meg oppe hvem som har rett/ikke rett i denne diskusjonen, så er det vel likevel en forskjell på å ønske et barn dødt, enn å synes at det beste for nettopp denne babyen (som er død) døde...

Uten at jeg skal legge meg oppe hvem som har rett/ikke rett i denne diskusjonen, så er det vel likevel en forskjell på å ønske et barn dødt, enn å synes at det beste for nettopp denne babyen (som er død) døde...

Ser ikke store forskjellen jeg.... :o)

Fornuftig korrigering!

Fornuftig korrigering.... Jajamensan. Hva med å korrigere litt på meningene dine? Men for all del, som en annen skriver, hvis du tror at babyen har det mye bedre hos de små englene enn hos sin familie (familie består av mer enn bare mor bare sånn i tilfelle du ikke visste det), så vær så god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...