kingye Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer så mye med lillesöster. Lykke til med de siste forberedelsene. 0 Siter
Koreagull Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer med en nydelig lillesøster! 0 Siter
jiemei Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer så masse med nok en Kina-prinsesse!!! 0 Siter
Tårnfrida med LID 30.12. Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer sååå mye med prinsessa! Og god tur til Kina snart! 0 Siter
Noraførr Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Heisann, og gratulerer så masse med den lille kinaprinsessa! Prøvde å sende deg mail, men den kom bare i retur. Har du ny adresse, som du kan legge ut her? Håper sjarmøretappen fram til henting blir å gå fort. Kos dere med de siste forberedelsene til å få lillesøster i hus. klem fra 0 Siter
Lanka Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer såå masse med den skjønne jenta!! Klem fra 0 Siter
Puccini Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Gratulerer så masse med en liten datter og lillesøster!!! Ønsker dere all lykke, og en fantastisk reise til fantastiske Kina. Hilsen fra meg 0 Siter
elly Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 G R A T U L E R E R med en skjønn kinaprinsesse! 0 Siter
Kinamamma 2005 Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Stor til lykke med datter nr to !!! 0 Siter
Karamelis Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Heisann, og gratulerer så masse med den lille kinaprinsessa! Prøvde å sende deg mail, men den kom bare i retur. Har du ny adresse, som du kan legge ut her? Håper sjarmøretappen fram til henting blir å gå fort. Kos dere med de siste forberedelsene til å få lillesøster i hus. klem fra Takk, takk! :-) Jeg har sendt deg en mail. Jeg vet ike om du har den samme adressen ennå. Gi en lyd om du ikke får den, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.