Gå til innhold

Vår lille engel

Anbefalte innlegg

robe1365380900

Tenk at til lørdag skulle vår lille engel ha feiret 15 års dagen. Istedet blir det igjen kjøp av blomst, det eneste vi kan gi. Vi savner henne så uendelig. Det er fem år siden vi mistet henne i en tragisk ulykke, og har siden da blitt foreldre igjen til en gutt som er tre år nå. Som dette stedet heter "et barn for lite" er og blir det dèt resten av våre liv. Vennene besøker graven hennes, og det er godt å vite at hun ikke blir glemt. En spesiell hilsen til eam, hvis du husker oss.Vi har ikke vært inne på disse sidene på lenge, men det er godt å være her igjen.

robe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197290-v%C3%A5r-lille-engel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan dere har det.

Det er 30 år siden jeg mistet min sønn, under tragiske omstendigheter det også og han døde i mine armer. Sår som aldri vil gro dette her, vi må prøve å lære oss å leve med det. Et fullverdig liv føler jeg ikke å ha etter en slik hendelse. Blir minnet på det som skjedde til stadighet, selv etter så mange år, altså satt sine spor.

Vi får leve på de gode minnene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197290-v%C3%A5r-lille-engel/#findComment-1386715
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...