Gå til innhold

Jippi, ei lita prinsesse!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kinaputten

5

• Ling

2

• jks 77

2

• På`en igjen...

1

Mest aktive i denne tråden

HIPP HURRA!!!!! Endelig var det deres tur og!!!! Gratulerer sååå utrolig mye med ei lita datter!!! Håper dere får reise og hente henne hjem snart!

PS! Har god plass til bilder på mailen min......

Mvh

Takk takk! Bilde kommer, vet du! Håper å komme litt närmere bakken imorgen... Håper alt står bra til med snuppa?

Klem

Gratulerer med ei prinsesse fra Anhui. Vi reiste sammen med Ling ifjor - hei på dere!! - og hentet lillesøster fra Tongling. Hun var 14 mnd.

Vi har noen venner som fikk barn fra Bengbu 1 mnd før oss. Noen vakre jenter det også!

Dere skal helt sikkert til Hefei som er ganske "liten", bare 4 - 5 mill mnsk tror jeg!! Vi storkoste oss der. Flott gågate/shoppinggate, mye billig, fine parker, avslappet opplegg, supert hotell (Holiday Inn). Vi reiste også med AF.

Lykke til og god tur til Hefei.

Tusen takk for gratulasjoner og info om Bengbu! Höres skikkelig flott ut!

Og at det er vakre jenter, DET skal jeg skrive under på! :o))

Klem

Annonse

Annonse

Istra1365380608

Gratulerer så mye!! Hilsen en annen Bengbu-mamma. Jeg har desverre ikke noen anonym epost adresse, men hvis du har, så kan jeg sende deg en mail. Lykke til og god tur til Bengbu!!

Også finne du meg her da:

http://groups.yahoo.com/group/BengBu-families/

Gjest kinamamsen

Enda en Tongling-mamma? Koselig! Ja, det er ikke så mange av oss. Eller dvs.vi var jo 10 par som alle hentet fra Tongling i fjor sommer da, men det er bare ett par av de som er aktive her inne. Bao Bao bla. Hei til dere forresten og alle andre kjente.

Jeg har vært i kontakt med en tidligere bruker av forumet som var i Tongling litt før oss, men det ser ikke ut som det er så ofte tildelinger derfra. Vi reiste med AF og var 6 familier som alle fikk jenter. Jentene var fra 12-15 mndr. gamle da vi hentet de. De har alle seks god kontakt idag og det har gått fint med alle sammen.

Hilsen stolt Tongling mamma;

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...