Gå til innhold

Bursdagsgave til 1-åring - noen tips?

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til bursdagsgave til niesen min som fyller 1 år nå straks?

Har spurt foreldrene, men det var ikke noe konkret hun "ønsker seg" (les: trenger), har bl.a. en del leker osv etter storesøster. Men en-eller-annen leke var vel allikevel svaret.

Så - noen kreative forslag? Priskategori ca 2-300 kr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197387-bursdagsgave-til-1-%C3%A5ring-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Klær har alltid de små bruk for, selv om hun sikkert arver mye, så er det jo OK med nye klær også.

Nå er det høst og vinter snart, og da har en alltids bruk for litt tykkere tøy.

Det hadde jeg blitt glad for iallefall.

Det er sant, men tror de kanskje får klær fra besteforeldre og/eller andre i familien som oftere kjøper det, så når svigerinne sa leke, så tror jeg at vi skal kjøpe en-eller-annen leke.

Unger trenger alltid tegne- og malesaker i alle fall, for det er Forbruksvare med stor F!

De små begynner jo gjerne å skape sine kunstverk i den alderen

:)

Hm - begynner de allerede så tidlig altså? Hehe - trodde det passet bedre om et års tid (eller to) jeg...

Annonse

Gjest navnelapper til å merke klær og ting

Jeg bestilte navnelapper til å klistre og stryke på klær (NB kjempelett å stryke på klærne) til min niese som nå skal i barnehage.

det er slikt som iallefall er kjekt å hao g kostet ca 180,- for 75 klistermerker og 75 strykemerker. med liten figur, navn og telefonnummer.

benyttet www.askeladden.no.

la i tillegg penger i gaven slik at det ble 300,-

Gyngehest? Men det er kanskje dyrere?

Hva med en slik sparkesykkel de sitter på, mellomting mellom sykkel og gåbil... men sikkert dyrere de også, for de finnes bare i tre, tror jeg.

Søsteren har fått en sånn, men i plast, tror i alle fall det er mer eller mindre det samme som du nevner. Den jeg kjøpte heter Kinderbike, og ble kjøpt på www.kinderbike.no

Men tror jeg skal finne på noe annet til lillesøster nå.

Døh, er det ikke forresten deg man pleier å kalle Mrs Google, a? ;)

Takk ja... hehe

Men tips om barneleker er det mye bedre å få fra folk som har barn sjøl (evt jobber med barn).

Og jeg fant ut hva brio-klovn er før du svarte altså... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...