Gå til innhold

Gladmelding i posten - i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Vi er godkjent i Colombia!

Og jeg ble så glad og så letta - var sikker på at vi måtte til med tilleggsopplysninger fordi sos-rap'en vår er så kort. Og så gikk det bra!

Vi har "sendt-dato" 8. juni, DVA-registrert-dato 29. juni og altså godkjenning nå. Ganske kjapt også, det? Hadde ikke forventa brev i dag, væfall!

Var på butikken for å handle rett etter at jeg hadde åpna brevet fra AF, betalte med kort - og der stod det GODKJENT - og da tenkte jeg, ja-ha - du skulle bare visst du, du mannen i boksen. ... hi hi hi ... blir jo sprø!

Å så glad jeg er!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

ja, livet er verdt å leve, ikke sant?:)

Gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer med et skitt videre i prosessen.

"Godkjent" kan bety så mangt.

Lykke til.

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen. Håper det går fort frem til tildeling.

Skrevet

Gratulerer med godkjenning. Håper distrikt og tildeling kommer raskt!

Skrevet

Gratulerer med godkjenning. Håper distrikt og tildeling kommer raskt!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen - så kjekt at det gikk så fort!!!

Håper at det er et tegn på at resten også vil speede opp, og at dere slipper å vente så lenge som det vi gjør nå!

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer!!! Håper resten av vente-tiden også går like kjapt:)

Lykke til videre!

Gjest Tårnfrida som reiser til Kina 11/9
Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg gleder meg til å følge med framover...!

Skrevet

Hei på deg!!!!

Gratulerer så mye til dere!!! Det gikk jo veldig fort:-) Nå har vi mye mer å snakke om på møtene våre. Du kommer vel sørover du???:-)

Skrevet

Hei på deg!!!!

Gratulerer så mye til dere!!! Det gikk jo veldig fort:-) Nå har vi mye mer å snakke om på møtene våre. Du kommer vel sørover du???:-)

Å jeps! Jeg kommer!

Skal vi ikke møtes snart, forresten?! Begynner å bli veldig lenge siden, synes jeg....

Skrevet

Å jeps! Jeg kommer!

Skal vi ikke møtes snart, forresten?! Begynner å bli veldig lenge siden, synes jeg....

Tror nok det blir treff siste uka i september. Kommer nærmere beskjed....

Gleder meg!!!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...