Gå til innhold

Gjenkjent på DOL?

Gjest paranoid uten nick idag

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

He-he, vet ikke om de bruker DOL, men dersom jeg før lunsj leser om et spesifikt tema på DOL og samme tema kommer opp under lunsjen, da tenker jeg jo tanken; har de også vært innom DOL?? og da kan du banne på at det sitter en liten dame med svarte vinger på skulderen min som ønsker at jeg må prøve å finne ut om de er innom DOL, og en med hvite vinger på den andre skulderen som sier at jeg må skjerpe meg :)

hun med svarte vinger hadde sparket den hvite av skulderen på sekundet.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• annegunn

6

• kizmiaz

2

• IngenLurerDenneGutten

2

Mest aktive i denne tråden

Har ikke gjenkjent noen... Så en på tv. her for ikke lenge siden forresten, men det var etter tips herfra. Om noen kjenner meg vet jeg ikke, men jeg er lett gjenkjennelig dersom noen vet hvem jeg er. Har jo fortalt om familien min. Det gjør ikke noe om noen kjenner meg da, ikke noe veldig farlig jeg har skrevet. Kanskje bortsett fra litt om svigers...

Avslørt? Alle jeg kjenner vet jeg bruker dette nicket mange steder på internett og det har jeg ingenting i mot. Er ikke så veldig privat av meg, jeg da. Men hadde nok funnet det ubehagelig om en bekjent (ikke venn) tok opp noe jeg hadde snakket om her med meg. Men at de går rundt og vet, det bryr jeg meg slettes ikke om :)

Jeg lurte faktisk på om jeg gjenkjente deg på Asylet en gang i sommer. Senere på kvelden fant jeg ut at du var her omtrent da, så det var bra jeg ikke gikk bort og sa 'hei'...

Jeg var faktisk på asylet i sommer og tenkte at nå kjenner noen meg igjen :o)

Det er helt sant, sa det til og med til venninna mi.

Jeg har ikke avslørt noen, og antar at hvis noen "kjenner" meg fra det virkelige livet, skjønner de fort hvem jeg er.

Jeg nærmest forventer at de ikke "outer" meg i så tilfelle. Ellers er det tellbart på en hånd de som vet jeg er her inne.(sagt fra min side) De vet jeg er på nettet kanskje, men ikke hva slags forum. Noen få vet, de stoler jeg på og de vet nicket mitt også, men skriver ikke nødvendigvis her.

Annonse

He-he, tror ikke jeg er gjenkjent (?) men få jeg kjenner vet at jeg er her på DOL. Har ikke så lyst til å bli gjenkjent heller, derfor prøver jeg å ikke skrive så mange detaljer om livet mitt. De gangene detaljer er nødvendig bruker jeg et annet nick.

He-he, tror ikke jeg er gjenkjent (?) men få jeg kjenner vet at jeg er her på DOL. Har ikke så lyst til å bli gjenkjent heller, derfor prøver jeg å ikke skrive så mange detaljer om livet mitt. De gangene detaljer er nødvendig bruker jeg et annet nick.

Bare så det er sagt, jeg har heller ikke gjenkjent noen her inne.

fuji1365380447

Jupp, jeg ble avslørt her inne for en stund siden.

Jeg la frem en ganske uvanlig problemstilling under et annen nick, men så glemte jeg meg og fuji kom frem...

Da viste det seg at noen hadde kjent igjen situasjonen min, og viste derfor hvem jeg var.

Det var jo litt ubehagelig, men jeg skriver ikke noe her inne som jeg ikke kan stå for, så det får våge seg...

fuji - ikke særlig paranoid

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...